La pluja que aquest matí de dissabte ha caigut sobre Manresa ha fet que l'organizació de la Gimkabús, dintre dels actes de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, se suspengués. En el calendari d'actes de les Jornades Europees del Patrimoni, també s'ha vist afectada per la pluja el concert de saxos programat per aquest migdia i el concert del Conservatori Municipal de Música de Manresa que havia d'aplegar 60 músics.
A banda de les suspensions provocades per la pluja, la Gran Eixelebrada, en els actes de la Setmana de la Mobilitat, també s'ha suspès, però en aquest cas per falta d'inscripcions.
La pluja fa suspendre actes de la Mobilitat i del Patrimoni a Manresa
A més s'ha suspès també la Gran Eixelebrada per falta d'inscripcions
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2011 a les 11:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Premi Josep M. Planes tornarà a distingir el millor periodisme d'investigació en català
-
Cultura i Mitjans Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals