La rua del Carnestoltes ha portat l'animació al centre de Súria amb la participació de vuit comparses formades per unes 250 persones. La festa continua per la nit amb un sopar, un ball i un concert al pavelló municipal d'esports.
La rua ha sortit del barri de Sant Jaume i ha fet el recorregut habitual pel centre de la vila. L'acte central del Carnestoltes surienc s'ha caracteritzat per la varietat de disfresses a les comparses i també entre les nombroses persones que seguien el pas de la rua. Com en anys anteriors, els punts amb més concentració de públic han estat la plaça de Sant Joan i la plaça de la Serradora.
Al seu pas per davant de la Casa de la Vila, els participants en la rua han estat saludats per l'alcalde Josep Maria Canudas i altres membres de la corporació municipal, que no s'han pogut lliurar del bany de confeti a càrrec d'algunes comparses. El ball i el concert previstos per a aquesta nit seran protagonitzats pels grups Ostres Ostres i Bruno Marcel.
L'organització del Carnestoltes de Súria és a càrrec de la comissió del Carnestoltes, amb el suport de l'Ajuntament i la col·laboració de l'Associació de Veïns Mare de Déu d'Agost.