La Sala Petita del Kursaal acollirà aquest dijous, 4 d'abril a les 7 de la tarda, l'espectacle Dicen las madres, escrit i protagonitzat per Alejandro Palomas, escriptor i poeta nascut a Barcelona. Es tracta d'un muntatge poètic i teatral en homenatge a les mares, i que en aquests moments ja té poques entrades disponibles.
Escriptor i poeta nascut a Barcelona el 1967, Alejandro Palomas, a més de periodista, s'ha dedicat a traduir importants autors i a escriure poesia. La seva trilogia Una madre, Un perro i Un amor va ser Premi Nadal el 2018 i ha estat un gran èxit de vendes. La seva obra ha estat adaptada al cinema i al teatre i ha estat traduïda a més de vint idiomes.
A Dicen las madres, entre poemes, que són petits retalls de llum sobre el que som tots quan la mort se'ns emporta la nostra mare, el protagonista explica episodis commovedors de quan eren dos com si, junts, el públic i ell, passessin les pàgines de l'àlbum familiar en què hi cap tot el que emociona i tota la veritat.
És un homenatge, no només a les mares que ja són memòria, sinó als fills i filles que les viuen, les enyoren i les senten a prop, encara que no en tinguin.
Les entrades per veure Dicen las madres tenen un preu de 15 euros (12 euros per a majors de 65 anys, per a menors de 30 anys i amb Carnet Galliner) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.
La sala petita del Kursaal acollirà dijous «Dicen las madres» d'Alejandro Palomas
Es tracta d'un recital poètic i teatral en homenatge a les mares, una proposta íntima emotiva que interpel·la tothom
ARA A PORTADA
-
-
El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs Pere Fontanals
-
-
Llança dos paquets de haixix per la finestra del cotxe quan veu un control dels Mossos a la C-55 Pere Fontanals
-
Es concentren davant una gestoria de Manresa a qui acusen de cometre «abusos de lloguer» Pere Fontanals
Publicat el 02 d’abril de 2024 a les 15:56
Actualitzat el 02 d’abril de 2024 a les 16:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants
-
Cultura i Mitjans El FABA culmina la seva vuitena edició amb una jornada vibrant i festiva