L'Alternativa de Manresa ha canviat per un migdia d'escenari, com fa cada any, i aquest dissabte ha traslladat l'activitat al parc de la Seu on s'ha celebrat el tradicional Concurs de Paelles amb la participació de setze propostes que han aplegat gairebé 400 comensals que han agafat forces per encarar un cap de setmana intens de música, feminisme i reivindicació a la plaça de Puigmercadal.
En el marc del Concurs de Paelles, els assistents han pogut seguir una representació teatral sobre els favets i els tremendos, tema central de reivindicació de la Fadulla, a la qual en aquesta edició s'ha volgut fer homenatge, i la festa segueix amb sessions de PD i l'Escalada de birres.
[h3]La festa continua a la plaça Puigmercadal[/h3]
A la nit, la festa i la reivindicació es traslladaran a la plaça Puigmercadal. Donarà el tret de sortida a la nit la cantautora Mar Pujol. A partir de les 10. A 2/4 de 12, Jazzwoman portarà a la plaça la seva proposta de música urbana. I a la 1 de la matinada serà el torn de la música i performance drag de Las Marikarmen.
Diumenge serà l'última nit de la Festa Major Alternativa. A les 10, Dog Teeth oferirà la seva proposta indie-rock. A les 11 hi haurà actuació bastonera amb les Van del pal. A 2/4 de 12 es cremara la Falla, en un dels actes més tradicionals de la festa a la plaça. A la mitjanit en punt serà l'hora del pop d'Alérgicas al polen, i a partir de 2/4 de 2 de la matinada arribarà la proposta rap de Ninyas del Corro. L'Alternativa 2022 finalitzarà a partir de les 3 amb la sessió petarda.
L'Alternativa de Manresa agafa forces per a un cap de setmana intens a la Puigmercadal
El parc de la Seu ha aplegat gairebé 400 comensals durant el tradicional Concurs de Paelles
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2022 a les 14:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sallent acull un concert de sardanes amb estrenes i homenatges
-
Cultura i Mitjans El ramat Camins de Vida 2025 deixa el Bages i enceta el seu pas per l'Anoia
-
Cultura i Mitjans Manresa va assolir una inversió rècord de 13,5 milions d'euros en R+D+I el 2024
-
Cultura i Mitjans Las Vegas acull una exposició d'Àngel Badia Camps, pintor de Puig-reig reconegut internacionalment
-
Cultura i Mitjans Francesc Mauri: «La nostra força és fer la informació del temps més propera»
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues, protagonistes castellers a l'espectacle «Immaterial» de les Festes de la Mercè