El segon concert del cicle de Concerts Insòlits portarà la cantautora de Nova Orleans Pony Hunt a l'Auditori de la Plana de l'Om aquest diumenge a les 12 del migdia, amb una entrada de 8 euros que es pot comprar a la web del Kursaal o a la d'Insòlits.
Pony Hunt és el sobrenom musical de Jessie Antonick, artista natural de Califòrnia i resident a New Orleans, als Estats Units d'Amèrica. Pony Hunt ofereix una música que entrellaça el delta blues ben fusionat amb folk, country o americana, i sempre fet amb elegància i passió. La seva íntima proposta és totalment encisadora i intimista a moments.
Aquesta serà la seva segona visita a la ciutat de Manresa. La primera va ser el 2018 quan va oferir un concert íntim i pròxim a la Llibreria Papasseit, també organitzat des de Trilogy Rock.
El concert serà l'última data de la gira europea de Pony Hunt, que va començar el passat 8 de setembre a Bèlgica, i que l'ha portat a actuar per més de vint sales de Bèlgica, Alemanya, França i Catalunya.
Pony Hunt presentarà VAR!, el seu últim àlbum editat el passat 2021, que compta amb fantàstiques crítiques a prestigioses revistes i publicacions especialitzades com Uncut (Regne Unit), The Fader (EUA) o Magnet.
L'americana Pony Hunt tancarà la seva gira europea a Manresa en el marc del cicle Insòlits
El concert tindrà lloc a l'Auditori de la Plana de l'Om diumenge a les 12 del migdia
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
-
El Passatge del Terror tornarà a l'Anònima amb una experiència immersiva plena de misteri Pere Fontanals
-
Carles Pachon i Marta Valero protagonitzaran dos recitals de veu i piano al Teatre Conservatori Pere Fontanals
Publicat el 12 d’octubre de 2022 a les 10:49
Actualitzat el 12 d’octubre de 2022 a les 11:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
-
Cultura i Mitjans
UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
-
Cultura i Mitjans
Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
-
Cultura i Mitjans
Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC
-
Cultura i Mitjans
La UPC Manresa combinarà ciència, robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència
-
Cultura i Mitjans
El documental iranià «Put your soul on your hand and walk» triomfa al Festival Clam 2025
