El segon concert del cicle de Concerts Insòlits portarà la cantautora de Nova Orleans Pony Hunt a l'Auditori de la Plana de l'Om aquest diumenge a les 12 del migdia, amb una entrada de 8 euros que es pot comprar a la web del Kursaal o a la d'Insòlits.
Pony Hunt és el sobrenom musical de Jessie Antonick, artista natural de Califòrnia i resident a New Orleans, als Estats Units d'Amèrica. Pony Hunt ofereix una música que entrellaça el delta blues ben fusionat amb folk, country o americana, i sempre fet amb elegància i passió. La seva íntima proposta és totalment encisadora i intimista a moments.
Aquesta serà la seva segona visita a la ciutat de Manresa. La primera va ser el 2018 quan va oferir un concert íntim i pròxim a la Llibreria Papasseit, també organitzat des de Trilogy Rock.
El concert serà l'última data de la gira europea de Pony Hunt, que va començar el passat 8 de setembre a Bèlgica, i que l'ha portat a actuar per més de vint sales de Bèlgica, Alemanya, França i Catalunya.
Pony Hunt presentarà VAR!, el seu últim àlbum editat el passat 2021, que compta amb fantàstiques crítiques a prestigioses revistes i publicacions especialitzades com Uncut (Regne Unit), The Fader (EUA) o Magnet.
L'americana Pony Hunt tancarà la seva gira europea a Manresa en el marc del cicle Insòlits
El concert tindrà lloc a l'Auditori de la Plana de l'Om diumenge a les 12 del migdia
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’octubre de 2022 a les 10:49
Actualitzat el 12 d’octubre de 2022 a les 11:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans Els altars amagats de Manresa: on són les capelles i capelletes que han sobreviscut al pas del temps
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura