El segon concert del cicle de Concerts Insòlits portarà la cantautora de Nova Orleans Pony Hunt a l'Auditori de la Plana de l'Om aquest diumenge a les 12 del migdia, amb una entrada de 8 euros que es pot comprar a la web del Kursaal o a la d'Insòlits.
Pony Hunt és el sobrenom musical de Jessie Antonick, artista natural de Califòrnia i resident a New Orleans, als Estats Units d'Amèrica. Pony Hunt ofereix una música que entrellaça el delta blues ben fusionat amb folk, country o americana, i sempre fet amb elegància i passió. La seva íntima proposta és totalment encisadora i intimista a moments.
Aquesta serà la seva segona visita a la ciutat de Manresa. La primera va ser el 2018 quan va oferir un concert íntim i pròxim a la Llibreria Papasseit, també organitzat des de Trilogy Rock.
El concert serà l'última data de la gira europea de Pony Hunt, que va començar el passat 8 de setembre a Bèlgica, i que l'ha portat a actuar per més de vint sales de Bèlgica, Alemanya, França i Catalunya.
Pony Hunt presentarà VAR!, el seu últim àlbum editat el passat 2021, que compta amb fantàstiques crítiques a prestigioses revistes i publicacions especialitzades com Uncut (Regne Unit), The Fader (EUA) o Magnet.
L'americana Pony Hunt tancarà la seva gira europea a Manresa en el marc del cicle Insòlits
Cultura i Mitjans
El concert tindrà lloc a l'Auditori de la Plana de l'Om diumenge a les 12 del migdia
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
12 d’octubre de 2022 a
les 10:49
Actualitzat el
12 d’octubre de 2022 a les
11:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Salvador de Guardiola prepara quatre dies de Festa Major amb música, teatre i tradició
-
Cultura i Mitjans
La música i l'èpica del setge de 1711 tornaran al Castell de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Una vuitantena d'actors preparen aquest estiu el muntatge participatiu d'«El retaule del flautista»
-
Cultura i Mitjans
Voilà! desembarca a Sant Fruitós amb tres dies de música i anuncia nous concerts a la tardor
-
Cultura i Mitjans
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària
-
Cultura i Mitjans
Navàs viurà vuit dies de Festa Major amb Els Catarres i una àmplia oferta popular
