Aquest dijous, l'Associació Contra el Càncer ha convocat als artistes que havien participat en la 46a edició de l'Exposició-Subhasta contra el Càncer per tal de fer balanç de la passada edició i agrair-los la seva col·laboració.
A l'entorn d'un terç de la vuitantena d'artistes participants han acudit a l'acte celebrat al centre cívic Selves i Carner, on la presidenta de l'associació comarcal, Xus Pérez, els ha reiterat l'agraïment per la seva generositat i s'ha manifestat molt satisfeta per l'increment substancial d'artistes i d'obres d'aquesta edició, tant pel que fa a la representativitat territorial, la incorporació de noves generacions, com a la presència d'artistes femenines.
Així mateix, també ha subratllat la bona resposta per part del públic en l'adquisició de les obres, tant a la subhasta com en el període de post-venda, restant menys d'una dècima part de les obres sense adjudicar. Tot plegat ha permès recaptar enguany prop de 10.000 euros per aquesta causa benèfica.
Des de l'organització també han tingut paraules de gratitud cap a l'alumnat de l'Institut Cal Gravat que enguany va col·laborar activament en la creació dels continguts de l'exposició i les presentacions de la subhasta. L'acte ha finalitzat amb un un refrigeri preparat per les dones de l'associació i amb el lliurament als artistes d'un certificat de col·laboració.
L'Associació Contra el Càncer agraeix l'aportació dels artistes a la subhasta solidària
Amb un acte que ha tingut lloc al centre cívic Selves i Carner aquest dijous
ARA A PORTADA
-
-
Un gimnasta de l'Egiba es converteix en el primer de la història de l'Estat a executar un triple mortal en terra Pere Fontanals
-
«Estem destrossades psicològicament. L'administració pot evitar molt patiment a les desnonades» Pere Fontanals
-
-
La jutgen per estafar més de 30.000 euros a un home que estava ingressat a Sant Joan de Déu Pere Fontanals
Publicat el 15 de març de 2024 a les 13:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'empresa manresana Crostars Aerial Shows enlluerna Barcelona amb 400 drons
-
Cultura i Mitjans L'UCE clourà a Manresa amb una mirada crítica i plural sobre el sistema educatiu
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies