El passat dijous, alumnes de l'Institut Cal Gravat van realitzar una activitat a l'entorn de la 44a Exposició de pintures contra el càncer que aquests dies té lloc a la Sala Espai7 del Centre Cultural el Casino de Manresa.
Per tal d'estudiar les diferents tècniques, temàtiques i gèneres pictòrics, els estudiants de l'Aula d'Arts de Cal Gravat van visitar la mostra artística que organitza anualment l'Associació contra el càncer de Manresa, on van poder descobrir l'obra d'una cinquantena d'artistes de al Catalunya interior solidaris amb la lluita per aquesta causa. De la mà de la presidenta de l'organització, els joves van poder conèixer les diverses activitats que aquesta entitat desenvolupa, entre les quals aquesta històrica exposició que ha esdevingut tota una cita artística dins el calendari de tardor a la ciutat. A banda de descobrir la faceta més solidària d'aquest creadors, els joves estudiants van haver de prendre nota sobre diferents aspectes formals de la mostra, així com valorar els procediments, recursos i temàtiques que s'hi exhibeixen.
Finalment, se'ls va demanar que escollissin quina obra licitarien en cas de participar en la subhasta i quin seria el preu màxim de la seva oferta. Els propers dies hauran de posar en comú i argumentar les seves tries amb els companys de l'aula.
L'Aula d'Arts de Cal Gravat visita l'exposició de pintures contra el càncer
Els joves estudiants van haver de prendre nota sobre diferents aspectes formals de la mostra
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2021 a
les 21:10
Actualitzat el
27 de novembre de 2021 a les
21:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cardona reviurà les Caramelles amb tres dies de música, dansa i tradició popular
-
Cultura i Mitjans
Manresa acollirà per Sant Jordi una mobilització per defensar el català al carrer
-
Cultura i Mitjans
Santpedor recupera les Caramelles amb un cap de setmana ple de música i dansa
-
Cultura i Mitjans
Súria inicia el Dia Mundial de la Poesia amb lectures en onze llengües
-
Cultura i Mitjans
CineXic porta a Sant Fruitós la projecció de «La mama Muu torna a casa»
-
Cultura i Mitjans
La Cova de Mura reobre les visites guiades després de la hivernació dels ratpenats
