El passat dijous, alumnes de l'Institut Cal Gravat van realitzar una activitat a l'entorn de la 44a Exposició de pintures contra el càncer que aquests dies té lloc a la Sala Espai7 del Centre Cultural el Casino de Manresa.
Per tal d'estudiar les diferents tècniques, temàtiques i gèneres pictòrics, els estudiants de l'Aula d'Arts de Cal Gravat van visitar la mostra artística que organitza anualment l'Associació contra el càncer de Manresa, on van poder descobrir l'obra d'una cinquantena d'artistes de al Catalunya interior solidaris amb la lluita per aquesta causa. De la mà de la presidenta de l'organització, els joves van poder conèixer les diverses activitats que aquesta entitat desenvolupa, entre les quals aquesta històrica exposició que ha esdevingut tota una cita artística dins el calendari de tardor a la ciutat. A banda de descobrir la faceta més solidària d'aquest creadors, els joves estudiants van haver de prendre nota sobre diferents aspectes formals de la mostra, així com valorar els procediments, recursos i temàtiques que s'hi exhibeixen.
Finalment, se'ls va demanar que escollissin quina obra licitarien en cas de participar en la subhasta i quin seria el preu màxim de la seva oferta. Els propers dies hauran de posar en comú i argumentar les seves tries amb els companys de l'aula.
L'Aula d'Arts de Cal Gravat visita l'exposició de pintures contra el càncer
Els joves estudiants van haver de prendre nota sobre diferents aspectes formals de la mostra
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
Publicat el
27 de novembre de 2021 a
les 21:10
Actualitzat el
27 de novembre de 2021 a les
21:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Roger Coma i Maria Molins porten la comèdia dramàtica «Göteborg» al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
Prop de 200 estudiants dels EUA han triat Cardona per a la seva gira musical
-
Cultura i Mitjans
Somnis barrocs a la Catalunya Central: el Festival Espurnes Barroques desvela la seva programació
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà dissabte un concert per recordar Xesco Boix
-
Cultura i Mitjans
Memoria.cat publica en línia els continguts de l'exposició sobre Manresa l'any de la mort de Franco
-
Cultura i Mitjans
Un llibre repassa el segle d'història de la Penya Ciclista Bonavista de Manresa
