
El català de clubs de promoció disputat aquest cap de setmana en el Complex Esportiu Sagnier del Prat de Llobregat ha proclamat l'Avinent CA Manresa com a millor club català 2013 en promoció.
El medaller d'aquest Campionat de Catalunya de Clubs 2013 ha estat el següent:
- Avinent CA Manresa (3 títols, 1 subcampionat, 1 bronze): 5 podis
- AA Catalunya (1 títol, 1 subcampionat, 1 bronze): 3 podis
- CA Nou Barris (1 títol, 1 subcampionat): 2 podis
- ISS-L'Hospitalet (1 títol, 2 bronzes): 3 podis
- CA Igualada (1 títol): 1 podi
- CA Granollers (1 títol): 1 podi
- CA Canaletas (1 subcampionat, 1 bronze): 2 podis
- JA Sabadell (1 subcampionat): 1 podi
- FC Barcelona (1 subcampionat): 1 podi
- G Lluïsos (1 subcampionat): 1 podi
- CE Universitari (1 subcampionat): 1 podi
- C Muntanyenc Sant Cugat (2 bronzes): 2 podis
- Cornellà AT (1 bronze): 1 podi
Si a aquests cinc podis aconseguits, s'hi compta també un quart lloc, 1 cinquè i 1 setè, el domini del Club Atlètic Manresa resulta aclaparador en aquest Campionat de Catalunya de Clubs 2013.
Dissabte al matí l'equip aleví masculí es va proclamar campió català. La formació femenina va estar quarta. En la jornada de la tarda, "doblet" històric de les formacions infantils aconseguint dos títols més per el club manresà.
Aquest diumenge al matí, les benjamines manresanes han estat subcampiones de Catalunya i els benjamins han estat tercers. Així mateix l'equip cadet masculí s'ha situat en una brillant cinquena posició. Finalment, aquesta tarda de diumenge, el combinat cadet femení ha acabat aquest català en una destacada setena posició final.