Amb suspens i novetats. La nova temporada d'Els Pastorets a la sala Els Carlins de Manresa ha donat el tret de sortida aquest dia de Sant Esteve amb deu minuts de retard per un cable de la il·luminació mal connectat i amb un tàndem de nous actors fent de Lluquet i Rovelló que s'han compenetrat perfectament des de la primera escena.
La platea de l'històric teatre manresà s'ha omplert amb 300 espectadors en l'estrena de la temporada de la centenària representació nadalenca manresana, uns Els Pastorets d'Els Carlins, dirigits per Pere Font, que han modernitzat la imatge de cartelleria, han rejovenit el repartiment amb, també, un nou actor per fer de Satanàs, i han afegit algun detall simpàtic com l'aparició del personatge del caganer.
A banda de nous actors i personatges, la versió de l'obra de Josep Maria Folch i Torres ha estat adaptada i modernitzada per oferir una representació actualitzada d'un text que és un dels clàssics del teatre català. Així mateix, la funció manté l'estructura sense entreacte que es fa estrenar durant els nadals pandèmics, que dota a l'obra de major ritme i la permet tancar en poc més de dues hores de representació.
Fora d'escena, Els Pastorets d'Els Carlins han estrenat enguany cartell, obra de Joan Locubiche, manresà apassionat de la fotografia i la fotocomposició i amb experiència en el món dels cartells cinematogràfics. Vinculant tradició i modernitat, el cartell pretén, seguint l'estructura compositiva bàsica pròpia dels cartells de teatre i cinema, reinterpretar la tradicional i reconeixible imatge que ha estat símbol identitari d'Els Pastorets centenaris d'Els Carlins.
L'obra es tornarà a representar els propers 1, 6, 7 i 8 de gener, sempre a les 6 de la tarda.
L'entranyable tàndem Lluquet-Rovelló marca l'estrena d'una nova temporada d'«Els Pastorets» d'Els Carlins
Cultura i Mitjans
La primera funció de l'espectacle dirigit per Pere Font, ha fet ple absolut de públic
ARA A PORTADA
-
-
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
26 de desembre de 2022 a
les 19:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
