La societat que actualment porta la sala el Sielu ha signat un acord de lloguer amb Casa Aligué per explotar la Torre Busquet de Manresa, segons ha pogut saber NacióManresa. La Torre Busquet és una finca amb casa senyorial situada al final del nucli de Manresa en direcció a Viladordis que històricament ha aplegat casaments i altres cerimònies, sobretot privades, amb un alt número d'assistents. L'edifici d'estil noucentista té un ampli espai exterior amb piscina, pèrgoles i altres elements.
El Sielu i la Casa Aligué ja han signat el contracte d'arrendament i es preveu que l'empresa d'oci nocturn iniciï la seva explotació a mitjans o finals d'aquest mes de maig, tot aprofitant l'entrada a l'estiu i les altes temperatures que està vivint aquesta primavera.
Tot i que des del Sielu es manté discreció sobre quina serà l'activitat que hi durà a terme, l'oferta anirà més enllà de la que desenvolupen habitualment a la sala manresana, i en l'organització d'activitats hi entraran altres possibilitats com la gastronomia, la música en directe o l'acolliment de grans esdeveniments.
L'agost de 2019, la sala el Sielu de Manresa es reactivava amb l'entrada de tres nous socis al local d'oci nocturn. El seu propietari, Jordi Cortés, va continuar vinculat al negoci amb la incorporació al projecte d'Anna Solsona de l'Espai Rubiralta, Josep Ferrer del Bar Toni's, i Vicky Garcia de la Vermuteria Santa Rita.
L'equip del Sielu es fa càrrec de la Torre Busquet
Començarà a explotar la finca de Casa Aligué a partir d'aquest mes de maig
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 02 de maig de 2023 a les 09:45
Actualitzat el 02 de maig de 2023 a les 10:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
-
Cultura i Mitjans
Alba Careta publica «Panical», un disc que reivindica força i arrels femenines amb jazz europeu
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sant Fruitós acull la presentació de «Cròniques de la veritat prohibida»
