Els infants de Sant Fruitós de Bages podran acomiadar el 2023 amb la tradicional Festa de l'Home dels Nassos, aquest any amb el grup d'animació infantil l'Eriçó Punxegut.
L'Eriçó Punxegut és un grup de música per a públic familiar que va néixer amb l'objectiu d'aportar una nova visió de les cançons infantils i de modernitzar-les amb estils més actuals. Les cançons del grup compten amb un rerefons pedagògic, incidint en els valors socials i principis educatius.
Aquest 2023 han publicat el seu primer disc Un bosc d'aventures que conté, entre altres temes, la nadala El meu regal un cant a intentar conscienciar la societat actual sobre el consumisme i les desigualtats que ens envolten diàriament i que es fan més evidents en dates tan assenyalades.
La festa començarà a 2/4 de 12 del migdia del diumenge 31 de desembre al Pavelló d'Esports. L’accés serà lliure i gratuït.
[superfillagrantema]1706[/superfillagrantema]
L'Eriçó Punxegut amenitzarà la Festa de l'Home dels Nassos de Sant Fruitós
La festa es portarà a terme el 31 de desembre al migdia al Pavelló d'Esports amb entrada gratuïta
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2023 a les 22:19
Actualitzat el 20 de desembre de 2023 a les 22:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel