Com cada any, l'Esbart Dansaire Santvicenti participa a fer més grans i festives les Caramelles de Sant Vicenç de Castellet, una de les festes populars mes antigues.
D'un temps ençà intenta recuperar tradicions perdudes al llarg del temps lligades a les Caramelles. Des del 2015 ha recuperat la figura del burret guarnit que acompanya als dansaires al llarg del seu recorregut.
Enguany, i junt amb la col·laboració de l'artista Andreu Boluda, vol recuperar el símbol del carro guarnit amb branques de boix. Per altra banda, l'Esbart també vol innovar estrenant vestuari i desdoblant el recorregut per tal d'arribar a mes carrers de la població i així fer més propera la festa a mes veïns de Sant Vicenç.
No obstant, no tot son novetats, com sempre segueix fent el sorteig d'una magnifica Mona de Pasqua entre tota la gent que vol participar de la festa.
ARA A PORTADA
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
Manresa fa balanç del Pla Estratègic del Cardener amb una inversió de 4 milions en cinc anys Pere Fontanals
-
El Xup publica «Xup, dones i lluita» per recuperar la memòria de les lluites veïnals femenines Pere Fontanals
Publicat el
13 d’abril de 2017 a
les 22:10
Actualitzat el
16 d’abril de 2017 a les
19:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El MoMa Espai Cultural acollirà divendres una conferència musicalitzada sobre Clara Schumann
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós visitarà la Vall dels Horts en la sortida patrimonial de març
-
Cultura i Mitjans
«Pel davant i pel darrera» torna al Kursaal amb tres funcions i totes les entrades exhaurides
-
Cultura i Mitjans
L'alumnat de Manresa Teatre Musical portarà «Compte amb l'ogre!» aquest diumenge al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Cicle d'Arrel portarà al Kursaal el concert «Les dones de la Nova Cançó» aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Miracle Sala presentarà divendres a Manresa el seu llibre «El meu biquini verd»
