Les danses tradicionals han omplert la plaça Major de Moià. Foto: CIC Moià
Aquest matí de diumenge i coincidint amb la setmana dels barbuts, que té el punt culminats el dia 20 per Sant Sebastià han tingut lloc la plaça Major de Moià la ballada de les Danses tradicionals de Moià, com cada any. Enguany l'organització ha volgut ja instaurar-les de forma continuada el diumenge abans de la Festa Major d'Hivern de la població, per Sant Sebastià.
Al migdia, interpretades per la Cobla Sabadell, amb un nombrós públic assistent, han tingut lloc les ballades de "La Dansa del Ciri", "Garrofins" i "Ball de Gitanes". L'acte ha acabat amb la interpretació d'una sardana.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dDRJNDMUCxk[/youtube]
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
16 de gener de 2011 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Moià afronta el cap de setmana gran de la Festa Major amb Els Catarres i cultura popular
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà una actuació de folklore polonès en les 54es Jornades Internacionals
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden consultar els guanyadors per veure la Festa Major de Manresa des dels balcons
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
