Les demostracions d'art del Forn de la Calç tindran el seu aparador a ExpoBages

El centre ensenyarà en directe el tractament de la pedra seca amb què es construeixen les barraques de vinya.

Publicat el 13 de maig de 2009 a les 17:00
El centre d'art contemporani i sostenibilitat 'El Forn de la Calç' serà present a l'ExpoBages 2009 amb un interessant tast de les activitats creatives que es porten a terme en aquest original espai situat a Calders. El centre treballa per apropar l'art i la natura.

Els visitants podran gaudir amb les escultures dels artistes Àngels Freixenet i Carles Vives, situades a l'espai dedicat al turisme de la planta superior del Palau Firal. També es donarà a conèixer el treball d'Eva Soto 'Ariadna versus Teseu, un mite tèxtil' en què treballa amb les indumentàries que conformen l'art tèxtil. Amb l'ajuda d'una projecció de vídeo el públic podrà veure el treball de l'artista.

El Forn de la Calç també ha programat demostracions en què s'ensenyarà la construcció de les barraques de vinya. Les exhibicions del tractament de la pedra seca tindran lloc el dissabte i diumenge de fira d'11 a 2 del migdia i de 5 a 8 de la tarda. L'ExpoBages 2009 se celebrarà entre els dies 22 i 24 de maig.