La temporada de les Joventuts Musicals de Moià comptarà amb dotze concerts, com sempre protagonitzats per músics joves guanyadors de diversos concursos nacionals i internacionals i que inclou formacions i estils musicals molt diversos.
Aquesta programació es complementarà, a la primavera, amb el cicle de Joves Talents, que promou també els joves músics locals o que han participat al Campus Musical del Moianès.
[intext1]
Les Joventuts Musicals de Moià continuaran també aquesta temporada amb el cicle Llegir l'Òpera, en col·laboració amb la Biblioteca de Moià i la Fundació Òpera a Catalunya.
[despiece][h3]Concerts programats per les Joventuts Musicals de Moià[/h3]
- 24 setembre - Ester Lecha, piano
- 22 octubre - Miguel Bonal, violoncel barroc
- 29 octubre - Assaig obert i col·loqui amb el Tempus Trio - artistes residents
- 29 octubre - Tempus Tiro - artistes residents
- 26 de novembre - Miquel Muñiz, cello, i Lluis Rodríguez, piano
[intext2]
- 17 desembre - Kambras Quintet
- 21 gener - Pau Armengol, baríton. i Eric Varas. piano
- 18 de febrer - Aurora Peña, soprano, i Giorgio Celenz, piano
- 11 març - Aynthèse Quartet saxos
- 15 abril - Trio Jakob (violi, cello, piano)
- 29 abril - Laure Cholé piano
- 3 juny - Sara Bañeras, soprano, i José Ramon Martin, piano[/despiece]
Les Joventuts Musicals de Moià ofereixen dotze concerts durant la temporada
La programació es complementarà amb el cicle de Joves Talents i el de Llegir l'Òpera
ARA A PORTADA
-
Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació Pere Fontanals
-
ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública Pere Fontanals
-
Robatori violent al carrer del Born de Manresa: li arrenquen el rellotge quan obria la botiga Pere Fontanals
-
Saturació a Correus Sallent: només dos treballadors per cobrir centenars d'enviaments endarrerits Pere Fontanals
-
Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell Pere Fontanals
Publicat el 24 de setembre de 2022 a les 19:19
Actualitzat el 24 de setembre de 2022 a les 19:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa
-
Cultura i Mitjans Manresa, Ciutat Àgora rep un nou reconeixement com a bona pràctica cultural per la seva capacitat transformadora
-
Cultura i Mitjans Santpedor tanca una Festa de Santa Anna molt participada