La temporada de les Joventuts Musicals de Moià comptarà amb dotze concerts, com sempre protagonitzats per músics joves guanyadors de diversos concursos nacionals i internacionals i que inclou formacions i estils musicals molt diversos.
Aquesta programació es complementarà, a la primavera, amb el cicle de Joves Talents, que promou també els joves músics locals o que han participat al Campus Musical del Moianès.
[intext1]
Les Joventuts Musicals de Moià continuaran també aquesta temporada amb el cicle Llegir l'Òpera, en col·laboració amb la Biblioteca de Moià i la Fundació Òpera a Catalunya.
[despiece][h3]Concerts programats per les Joventuts Musicals de Moià[/h3]
- 24 setembre - Ester Lecha, piano
- 22 octubre - Miguel Bonal, violoncel barroc
- 29 octubre - Assaig obert i col·loqui amb el Tempus Trio - artistes residents
- 29 octubre - Tempus Tiro - artistes residents
- 26 de novembre - Miquel Muñiz, cello, i Lluis Rodríguez, piano
[intext2]
- 17 desembre - Kambras Quintet
- 21 gener - Pau Armengol, baríton. i Eric Varas. piano
- 18 de febrer - Aurora Peña, soprano, i Giorgio Celenz, piano
- 11 març - Aynthèse Quartet saxos
- 15 abril - Trio Jakob (violi, cello, piano)
- 29 abril - Laure Cholé piano
- 3 juny - Sara Bañeras, soprano, i José Ramon Martin, piano[/despiece]
Les Joventuts Musicals de Moià ofereixen dotze concerts durant la temporada
La programació es complementarà amb el cicle de Joves Talents i el de Llegir l'Òpera
ARA A PORTADA
-
Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament Pere Fontanals
-
-
Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA Pere Fontanals
-
Descobreix la Setmana del Turisme Industrial: experiències úniques per redescobrir el passat fabril del Bages Pere Fontanals
-
Manresa retrà homenatge a les víctimes del franquisme cinquanta anys després de les detencions Pere Fontanals
Publicat el 24 de setembre de 2022 a les 19:19
Actualitzat el 24 de setembre de 2022 a les 19:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel
-
Cultura i Mitjans L'Escolania de Montserrat porta a Roma un viatge per la història musical del monestir