Magalí Sare & Sebastià Gris presentaran aquest dissabte a les 6 de la tarda a l'Auditori Sant Josep de Moià A boy and a girl de la mà del productor David Soler, dins la programació de les Joventuts Musicals. Aquesta proposta aposta per l'experimentació electrònica a través de la deconstrucció de temes clàssics i cançons populars mallorquines, creant noves sonoritats on també estan presents elements naturals de l'espai on es va produir l'enregistrament, la rectoria. Guitarra i veu es presenten com a elements principals que abracen contínuament el món dels efectes i distorsions.
La cantant del Vallès occidental i el guitarrista mallorquí van estudiar junts el Grau Superior del Liceu de Barcelona. Durant aquesta etapa, es van conèixer artísticament a fons, van experimentar una connexió musical tan especial que van decidir portar-la als escenaris. En 2016 es crea aquest projecte, aquest duo amb l'objectiu de recuperar cançons de la nostra terra, temes jazzístics i músiques del món, creant nous arranjaments, oferint la seva particular interpretació. El 2018 guanyen el primer premi estatal de jazz de Joventuts Musicals d'Espanya. Paral·lelament, aquests dos músics han anat realitzant altres projectes musicals.
Magalí Sare va llançar el seu primer disc en solitari titulat Cançons d'amor i dimonis i es va presentar oficialment en el 50 Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona. Ha realitzat més de 60 concerts a la gira del seu primer treball que ha finalitzat el novembre de l'2019. També, se la coneix per ser la soprano del Quartet Melt (guanyadors de la 3era edició del programa de TV3 Oh Happy Day l'any 2015). A més, és la cantant del disc Estómac de la pianista i compositora Clara Peya i té un duo de música experimental amb el contrabaixista Manel Fortià. Durant l'any 2019 ha estat nominada com Talent Emergent en els premis Alícia de l'Acadèmia Catalana de la Música, com Artista revelació en els premis ARC i finalista al premi Terra i Cultura per la musicació del poema Desplegar-se de la Sònia Moya.
Sebastià Gris combina la faceta de guitarrista amb la de compositor i arranjador. L'any 2017 funda la Bull i Pebre Bord Jazz Orquestra, una big band de músics catalans i mallorquins. L'any 2018 passa a formar part de la banda de el primer disc de Magalí Sare.
Les Joventuts Musicals porten Magalí Sare & Sebastià Gris a Moià
Cultura i Mitjans
Interpretaran "A boy and a girl" dissabte a la tarda a l'Auditori de Sant Josep
ARA A PORTADA
-
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
Publicat el
29 d’abril de 2021 a
les 20:11
Actualitzat el
29 d’abril de 2021 a les
20:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Artés celebrarà una nova audició de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sis anys sense Lluís Calderer: 16 vídeos recuperen una entrevista sobre la seva trajectòria cívica i cultural
-
Cultura i Mitjans
L'itinerari del Camí Oliba per Viladordis protagonitzarà la nova caminada Bages-Geoparc
-
Cultura i Mitjans
L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final
-
Cultura i Mitjans
Voilà al Cobert torna a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música i gastronomia
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics
