La plaça Major de Manresa ha tornat a veure sardanes aquest dissabte després que la desaparició de la temporada estable de sardanes que duia a terme el Grup Sardanista Nova Crida a Manresa, fes perillar la seva continuïtat.
Agrupació Cultural del Bages, Casal Cultural de Dansaires Manresans, Grup Sardanista Dintre el Bosc s'han aplegat per seguir programant ballades periòdiques, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manresa.
La cobla Lluïsos de Taradell han tocat aquest dissabte a la plaça Major amb l'actuació a la mitja part de patinadores del Club Patí Manresa, en una fórmula que es repetirà en altres convocatòries amb entitats de la ciutat.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2019 a les 20:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Súria suspèn actes de la Festa de Sant Sebastià pel dol oficial per l'accident ferroviari de Còrdova
-
Cultura i Mitjans
Andreu Noguero i Manu Barreiro guanyen el 16è Premi Fotogràfic Memorial Modest Francisco
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
-
Cultura i Mitjans
Alba Careta publica «Panical», un disc que reivindica força i arrels femenines amb jazz europeu
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sant Fruitós acull la presentació de «Cròniques de la veritat prohibida»
