La plaça Major de Manresa ha tornat a veure sardanes aquest dissabte després que la desaparició de la temporada estable de sardanes que duia a terme el Grup Sardanista Nova Crida a Manresa, fes perillar la seva continuïtat.
Agrupació Cultural del Bages, Casal Cultural de Dansaires Manresans, Grup Sardanista Dintre el Bosc s'han aplegat per seguir programant ballades periòdiques, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manresa.
La cobla Lluïsos de Taradell han tocat aquest dissabte a la plaça Major amb l'actuació a la mitja part de patinadores del Club Patí Manresa, en una fórmula que es repetirà en altres convocatòries amb entitats de la ciutat.
Les sardanes tornen a la plaça Major amb nou format
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 13 d’abril de 2019 a les 20:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives