L'Escola d'Arts Escèniques de Manresa - EAEManresa, que actualment ofereix el cicle formatiu de grau superior en tècniques d'actuació teatral, obre la inscripció per la convocatòria de setembre amb les últimes places vacants disponibles.
El termini per inscriure's a la prova d'accés s'acabarà el proper dimarts 01 de setembre, via correu electrònic al centre escolar. L'objectiu de la prova específica és comprovar les aptituds de la persona aspirant per accedir als ensenyaments d'arts escèniques. Concretament, es valora la interpretació, l'expressió corporal i vocal i, una prova individual de cada aspirant.
L'EAEManresa iniciarà així la segona promoció d'estudiants de l'escola, dins les instal·lacions del teatre Kursaal de Manresa, oferint a l'alumnat l'oportunitat de poder formar-se dins d'un teatre professional i amb un equip docent qualificat de gairebé una vintena de professors especialitzats d'arreu del país.
L'oferta formativa consta de dos anys acadèmics (2.000 hores), en franja matinal de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30h. Centrat en un model d'assignatures intensives i de pràctiques escèniques, els futurs actors i actrius estudiaran un ampli ventall que abastarà des de les bases tècniques de la interpretació fins a la creació escènica, com també un projecte integrat, la creació i participació en una producció cinematogràfica, i les pràctiques en empresa o companyies professionals.
En acabar els estudis els alumnes obtindran el títol de Tècnic/a Superior de Tècniques d'Actuació Teatral amb l'objectiu d'aplicar les tècniques d'interpretació, de moviment i vocals per actuar en viu o en mitjans audiovisuals, per realitzar tasques de dinamització basades en l'actuació i per preparar en tècniques d'expressió i comunicació, amb criteris artístics, de qualitat i de seguretat.
L'Escola d'Arts Escèniques prepara les proves d'accés a la segona promoció del curs 2020/21
S'obre la inscripció pels nous estudiants del CFGS en Tècniques d'Actuació Teatral
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2020 a
les 17:42
Actualitzat el
18 d’agost de 2020 a les
17:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages anuncia els guanyadors del seu primer concurs de músics
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages reivindica la pintora Coloma Medina amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Tast de Jocs tornarà a Manresa amb sis dies d'activitats i novetats
-
Cultura i Mitjans
La 40a edició de les Jornades Lacetània posen el focus en el consum conscient i la sostenibilitat
-
Cultura i Mitjans
Nature in English: una activitat educativa i divertida per aprendre anglès
-
Cultura i Mitjans
L'escola Ave Maria de Manresa va dedicar la setmana cultural a Antoni Gaudí
