A partir de dilluns, l'Escola Municipal de Música d'Artés viurà una setmana plena d'activitats, tallers i xerrades que acabaran amb un espectacle resum del treball fet, relacionat amb la temàtica que enguany han triat. La Setmana Fantàstica parlarà dels sentits i la manera com es pot arribar a fer, escoltar, viure i interpretar la música amb diversitat funcional, conscienciar els alumnes sobre la diversitat funcional i tot allò que l'envolta.
Hi haurà tallers pensats des dels més petits als més grans de l'escola, sempre amb el rerefons de treballar els sentits i experimentar la música si no hi podem sentir, si no hi veiem, si no ens podem moure. Hi haurà elements que aproparan aquestes vivències als alumnes; ho podran viure en directe i comptaran amb el testimoni de persones que posaran sobre la taula aspectes que faran reflexionar sobre aquest tema. L'alumne Ferran Soler, dilluns, que actualment estudia interpretació, toca el piano i compon temes propis, i en Marc Buxaderas, dijous, que conviu amb una tetraplegia cerebral espàstica, monologuista, actor i sempre de molt bon humor, faran dues xerrades sobre la seva experiència.
La setmana acabarà divendres amb un espectacle en el qual hi participaran tots els alumnes de l'escola, titulat Trobant el sentit que connectarà la música a través de la veu, l'instrument i la dansa amb un públic que experimentarà la manera de viure'l des de moltes de les vessants que s'hauran vist i viscut durant la setmana.
L'Escola Municipal de Música d'Artés celebrarà a partir de dilluns la seva Setmana Fantàstica
La temàtica d'enguany tractarà la manera com es pot arribar a fer, escoltar, viure i interpretar la música amb diversitat funcional
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2023 a les 16:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre)
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient