Darrers preparatius del musical La Família Addams que el grup de joves de Teatre Musical de l'Escola Municipal de Música d'Artés han estat treballant al llarg de tot el curs. Es tracta d'un musical de Broadway que va ser estrenat l'any 2010 amb cançons i text d'Andrew Lippa i llibret de Marshall Brickmann i Rick Elice, basat en les vinyetes homònimes de Charles Addams que giren al voltant d'un excèntric clan familiar amb gust per tot allò fosc i macabre. La traducció al català és de l'Antoni Font Mir. Aquests valors s'han preservat al llarg dels anys en aquesta família, però de cop i volta un fet inesperat fa trontollar els fonaments de la família.
El grup, format per 16 nois i noies de 14 a 20 anys, porta un bagatge important en el món de la música, el cant, la dansa i del teatre. La direcció del musical ha anat a càrrec de Ferran Junyent, Robert Puig, Mònica Ramírez, Marc Reguant i Carles Suero. En els darrers anys, en el marc d'aquesta assignatura de l'escola, han presentat els musicals Matilda (l'any 2018) i School of Rock (l'any 2019).
L'estrena d'aquest muntatge es podrà veure el divendres 11 de juny -a les 20.30h- i el dissabte 12 de juny -a les 12h i a les 19h- a la Sala Dos de Gener d'Artés. Les entrades es poden adquirir a través del web cultura.artes.cat o a la secretaria de l'escola de música.
[h3]Una aposta del centre per incorporar diverses disciplines[/h3]
Al llarg dels seus 25 anys d'història, l'Escola Municipal de Música d'Artés ha incorporat en les seves produccions altres disciplines artístiques a part de la música. En aquest sentit, la dansa, el teatre i l'escenografia han format part dels espectacles de gran format que ha anat oferint el centre. En els darrers 4 anys s'ha fet un pas més amb la incorporació de la Dansa i el Teatre Musical dins de l'oferta educativa del centre. Això permet que alumnes del centre puguin complementar la seva formació amb aquestes assignatures o que alumnat nou pugui formar-se en el terreny d'aquests àmbits artístics.
[h3]Una proposta fruit de la col·laboració amb el grup NEI Teatre[/h3]
L'assignatura de Teatre Musical s'ofereix a l'Escola Municipal de Música d'Artés des del curs 2017-2018, una proposta que neix de la suma d'esforços que va fer el centre amb el grup NEI Teatre d'Artés en què els professors de l'escola de música lideren la part musical mentre que diversos membres del NEI Teatre treballen la part teatral i coreogràfica.
L'Escola Municipal de Música d'Artés estrena el musical «La Família Addams»
El grup de joves de Teatre Musical del centre oferirà un total de tres funcions de l'obra els dies 11 i 12 de juny a la Sala Dos de Gener
Ara a portada
Publicat el 08 de juny de 2021 a les 22:04
Actualitzat el 08 de juny de 2021 a les 22:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes