Aquest divendres finalitzava la setmana coneguda com la dels disbarats a l'Escola Paidos. Una setmana on els alumnes van anar a l'escola amb un complement diferent cada dia: una perruca, la cara pintada, un jersei dels pares, un mitjó de cada color, una corbata, un llaç de corbata (o "pajarita") o uns elàstics.
El colofó final d'aquesta setmana de disbauxa va ser la rua de Carnestoltes, amb la participació dels mestres i els 700 alumnes de l'Escola Paidos, des dels de P2 de la Llar d'infants fins als més grans que cursen l'ESO.
Enguany l'eix central de la rua girava entorn les olimpíades, coincidint amb què el 2016 és un any olímpic. Piragüistes, esquiadors, jugadors de bàsquet, tiradors d'esgrima, ciclistes, genets, i fins i tot torxes olímpiques... es van passejar pels carrers més cèntrics de la població.
La rua també va gaudir d'un acompanyant molt especial, la mascota del "2016 Sant Fruitós de Bages - Ciutat del Bàsquet Català", que va seguir i animar els alumnes durant tot el recorregut.
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
05 de febrer de 2016 a
les 21:05
Actualitzat el
06 de febrer de 2016 a les
22:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir estrena amb èxit la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Joan de Vilatorrada tanca amb milers de participants i un gran ambient
-
Cultura i Mitjans
El 7 de Tapes i 7 de Vins torna al Bosquet de Sant Fruitós amb gastronomia i vins de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Festival Test portarà 14 microespectacles a Artés, Avinyó i Gironella en la seva 11a edició
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culminarà la temporada amb una gira i dos concerts a Viena
