La Coral Sòrissons a l'Església Santa Barbara de Salipota. Foto: Josep Maria Homs
L'església de Santa Bàrbara, al barri surienc de Salipota, es va omplir el passat diumenge, 26 de desembre, en el concert que la Coral Sòrissons va oferir amb motiu de la diada de sant Esteve, sota la direcció de Montserrat Vinadé. Aquest va ser el primer concert en solitari de la Coral Sòrissons a Súria des de la seva creació, l'any 2007.
El programa del concert estava integrat bàsicament per nadales tradicionals, interpretades a quatre veus. El programa va incloure les següents peces: "Cant d'albada", "Per tu jo cantaria" i les nadales "Nadal", "El noi de la mare", "El vint-i-cinc de desembre", "Sant Josep fa bugada", "El dimoni escuat", "Cançó de l'estrella", "Allà en un pessebre" i "Joia en el món".
A més d'aquestes cançons, membres de la Coral també van recitar dos poemes nadalencs, amb acompanyament musical de flautes de bec, i van llegir textos de presentació de les peces interpretades, situant-les en el seu context històric. L'acte va acabar amb la interpretació conjunta del canon "Tinguem tots un bon Nadal" a càrrec dels components de la Coral Sòrissons i del públic assistent.
Enguany, la Coral Sòrissons també participa per primera vegada en les representacions de Els Pastorets de Súria al teatre del Foment Cultural. Les properes representacions van tenir lloc els dies 25 i 26 de desembre. Aquest tradicional espectacle nadalenc es tornarà a oferir els dies 1, 2, 6, 8 i 9 de gener, a partir de les 18.00 h.
L'església de Salipota s'omple en el concert de la Coral Sòrissons
El concert de Sant Esteve es va celebrar a l'església de Santa Bàrbara
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2010 a
les 21:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans
Fonollosa converteix l'«Au maria!» en símbol d'identitat amb nou marxandatge
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori de Música de Manresa obre les inscripcions per al curs 2026-2027
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal estrenarà al juny «Gens familiars», premi El Galliner 2025
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar reunirà una vintena de colles a la Trobada Gegantera
-
Cultura i Mitjans
Els germans Eslava inauguraran el cicle Cases d'Arrel d'Artés
