El proper divendres a les 8 del vespre a la sala gòtica de l'hospital de Sant Andreu de Manresa, hi haurà una sessió-concert meditatiu amb l'Anna Gangonells, en el marc de la programació del cicle de músiques introspectives Espai Ànima.
Serà una sessió on instruments com els bols tibetans en seran els protagonistes, com també els bols i d'altres instruments com el gong que conviden a endinsar-se en la relaxació profunda en una sessió que promet ser molt tranquil·la i condueix al silenci.
L'Anna Gangonells ha conduït sovint les meditacions de solstici i equinocci de la Cova, a Manresa. És música formada i especialitzada en la teràpia del so i fa concerts de caire meditatiu a diferents espais.
L'Espai Ànima programa la música d'Anna Gangonells per a divendres
Com sempre, tindrà lloc a les 8 del vespre a la Sala gòtica de Sant Andreu
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2017 a
les 17:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós recuperarà La Sala cooperativa com a nou espai cultural i social
-
Cultura i Mitjans
Una exposició a Súria reinterpreta el patrimoni del Poble Vell a través de la mirada dels alumnes
-
Cultura i Mitjans
Balsareny celebrarà dissabte la XIV Trobada Gegantera amb l'aniversari d'en Joan i la Mariona
-
Cultura i Mitjans
«Gens familiars» s'estrena al Kursaal amb dues funcions després de guanyar el Premi El Galliner
-
Cultura i Mitjans
Les Escodines i Selves i Carner exhibeixen les creacions dels seus tallers
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat presenta el miler de soldats atesos a l'hospital militar de Manresa entre 1938 i 1939
