Aquest dijous, 20 de gener, a les 7 de la tarda, l'Espai Òmnium (Sobrerroca, 28. Manresa), acollirà la presentació de la novel·la L'amo (L'Altra editorial), a càrrec del seu autor, Miquel Adam, i de l'editor de Bellaterra Edicions, Simón Vázquez.
Sempre lúcida i a estones esperpèntica, plena d'humor i escrita amb un ritme agilíssim, L'amo és una novel·la intel·ligent i amarga.
L'Espai Òmnium acollirà dijous la presentació de la novel·la «L'amo», de Miquel Adam
L'acte anirà a càrrec de l'escriptor juntament amb l'editor Simón Vázquez
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de gener de 2022 a les 18:46
Actualitzat el 19 de gener de 2022 a les 18:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa