La companyia Galiot Teatre transportarà als espectadors del Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages a un dia enmig de la natura. A dalt de l'escenari s'aplegaran diferents titelles que representaran l'espectacle Animalets, pensat per un públic familiar i que ha estat programat dins el cicle Xarxa d'Espectacles Infantils.
La funció explica el transcurs d'un dia al bosc, des que el gall desperta el sol, fins que el mussol avisa la lluna que ja s'ha fet de nit al bosc del Sr. Natura. Van apareixent diferents animals, tots representats amb titelles, que formen part de la fauna d'aquest bosc tan peculiar.
La funció serà diumenge 17 de març a les 6 de la tarda. Les entrades es poden comprar anticipadament a partir de 6 euros a través d'aquest enllaç.
L'espectacle de titelles «Animalets» arriba a Sant Fruitós de Bages
La funció serà el diumenge al Teatre Casal Cultural
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2024 a
les 10:36
Actualitzat el
13 de març de 2024 a les
10:44
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El MoMa Espai Cultural acollirà divendres una conferència musicalitzada sobre Clara Schumann
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós visitarà la Vall dels Horts en la sortida patrimonial de març
-
Cultura i Mitjans
«Pel davant i pel darrera» torna al Kursaal amb tres funcions i totes les entrades exhaurides
-
Cultura i Mitjans
L'alumnat de Manresa Teatre Musical portarà «Compte amb l'ogre!» aquest diumenge al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Cicle d'Arrel portarà al Kursaal el concert «Les dones de la Nova Cançó» aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Miracle Sala presentarà divendres a Manresa el seu llibre «El meu biquini verd»
