La quinzena edició del festival Stagnum acollirà a l'agost quatre actuacions d'estils diversos que tindran lloc al monestir romànic de Santa Maria de l'Estany, al Moianès. La programació ofereix un viatge per diferents estils musicals passant pel jazz, la música barroca o un taller coral. Entre les propostes hi ha el jazz de Rita Payés i Horacio Fumero, que obriran el cicle de concerts.
Enguany el festival també aposta per la formació obrint els assajos dels artistes, com el de la pianista russa Varvara o el del guitarrista Xavier Díaz-Latorre, a les escoles de música de la Catalunya Central. Precisament, Varvara protagonitzarà la XXI Bachiana i interpretarà el clave ben temperat BWV 846-869 (llibre I), de Johann Sebastian Bach.
L'Estany acollirà a l'agost quatre actuacions dins del festival Stagnum
Entre les propostes hi ha el jazz de Rita Payés i Horacio Fumero, que obriran el cicle de concerts
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 10 de juliol de 2023 a les 17:16
Actualitzat el 10 de juliol de 2023 a les 17:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre
-
Cultura i Mitjans Una experimentació explora la condició d'«escut còsmic» de la Muntanya de Sal de Cardona