L'Estany celebrarà aquest diumenge la seva Festa de la Gent Gran. Els actes començaran amb la Missa solemne a les 11 del matí. Després de missa es portarà a terme una cercavila de gegants. A 2/4 de 2 donarà inici el dinar popular al passeig del Prat (cal treure els tiquets anticipadament a l'Ajuntament).
A partir de les 5 de la tarda, a la plaça del Monestir, tindrà lloc una exhibició sardanista a càrrec del Grup Sardanista Dintre el Bosc de Manresa, i posteriorment hi haurà una ballada i audició de sardanes a càrrec de la Cobla la Nova Vallès.
Altres actes del cap de setmana
L'Estany també celebrarà diversos actes dissabte. A les 10 del matí al cine se celebrarà un campionat de tennis taula, i a les 5 de la tarda a la plaça del Monestir, hi haurà tarda de gresca amb jocs de cucanya i altres activitats, organitzat per l'ACR de l'Estany.
Totes les activitats són gratuïtes.
L'Estany celebrarà diumenge la seva Festa de la Gent Gran
Amb gegants, dinar popular i sardanes
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’agost de 2018 a les 09:28
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video