L'exalcalde de Manresa Josep Camprubí Duocastella és el nou president de l'Orfeó Manresà des de la passada assemblea general de l'entitat. El 17 de febrer, l'Orfeó Manresà va renovar parcialment la seva junta, inclosa la presidència, que va passar de Montse Corrons a Camprubí. La junta està composada actualment per Josep Camprubí, Xavier Pagès, Marta Vilella, Montse Pons, Josep Torras, Joan Torner, Mònica Ávila, Enric Alegre, Montse Corrons i Judit Pierola.
La nova junta inclou persones amb més experiència, però que mantenen la mateixa il·lusió, i que es proposen "continuar impulsant un munt d'iniciatives que donaran, així ho esperem, una projecció encara més gran a la nostra entitat".
En la mateixa data va haver-hi també una assemblea extraordinària on es va aprovar el compromís de cessió a l'Ajuntament de l'edifici de l'Auditori Sant Francesc, propietat actualment de l'Orfeó Manresà. Amb aquesta cessió, la ciutat guanyarà un important equipament cultural.
[noticia]108012[/noticia]
L'exalcalde de Manresa Josep Camprubí, nou president de l'Orfeó Manresà
L'entitat també va aprovar en assemblea extraordinària el compromís de cessió a l'Ajuntament de l'edifici de l'Auditori Sant Francesc
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’abril de 2023 a les 19:59
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
-
Cultura i Mitjans
El Parc de Nadal del Món del Joc obre a Santpedor amb zones d'esport, jocs i sorpreses
-
Cultura i Mitjans
Cancel·lades les funcions del 26 i 27 de desembre de la Nit Viva de Fonollosa i del Pessebre Vivent del Bages
-
Cultura i Mitjans
La Buresa recupera l'esplendor modernista amb la façana restaurada i els pinacles
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura aquest diumenge el nou edifici cultural de Cal Comadran rehabilitat
-
Cultura i Mitjans
El Campus Rock de Manresa reunirà joves músics amb tallers i concerts del 13 al 15 de març
