L'ExpoBages Ascensió 2016 està a punt de tancar una nova edició amb un balanç molt positiu. Ni la pluja, que ha afectat una estona d'aquest diumenge a la tarda, fa variar una bona valoració d'un certamen que ha comptat amb propostes molt variades. La suma dels estands propis d'ExpoBages més les parades d'artesans, habituals de l'Ascensió, han tornat a configurar una fira atractiva amb una resposta de visitants massiva.
Poc abans de les 8 d'aquest vespre, el president de la comissió organitzadora d'ExpoBages Ascensió, Llorenç Juanola, ha lliurat els premis als millors estands. En aquesta ocasió, l'expositor més innovador ha estat Pintures Teixidor, que més enllà de la seva històrica proposta en el món de la pintura i les arts plàstiques, ha presentant solucions avançades en l'àmbit de la serralleria. I pel que fa al premi que es lliura a l'estand que ha treballat millor el disseny ha estat per a la Fundació Ampans, que en aquesta ocasió, s'ha centrat en els productes de formatgeria que darrerament elaboren i comercialitzen a una finca de la seva propietat.
El sector de l'automoció ha captivat milers de visitants que han trobat pràcticament totes les marques que actualment hi ha al mercat, amb descomptes de fira i amb un sorteig addicional de 3.000 euros per a una de les persones que hagi comprat un vehicle a l'ExpoBages Ascensió.
L'ExpoBages Ascensió s'acaba després d'una nova jornada multitudinària
Cultura i Mitjans
Aquest diumenge s'ha lliurat el premi a l'estand més innovaodor per a Pintures Teixidor i al més ben dissenyat per a la Fundació Ampans
ARA A PORTADA
-
Societat Cent cinquanta activistes defensaran el Bloc10 de la PAHC durant la nit amb una acampada Pere Fontanals
-
Societat Tot el que cal saber sobre la vaga de l'11-N: qui pot participar i com afecta el sou Neus Climent
-
-
Societat Santpedor adjudica per 1,35 milions les obres de la coberta de la Sala Cal Llovet Pere Fontanals
Publicat el
22 de maig de 2016 a
les 18:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Cardona es converteix en epicentre de l'artesania amb més de 80 creadors
-
Cultura i Mitjans
Èxit de convocatòria en l'estrena del 40è Curs de Cultura Medieval
-
Cultura i Mitjans
KIW fusionarà el jazz contemporani i la música electrònica, dissabte, a Artés
-
Cultura i Mitjans
El grup manresà DEPT. trenca dotze anys de silenci amb quatre cançons noves
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal porta a Manresa la història d'Ilse Weber, la compositora que va cantar a Auschwitz
-
Cultura i Mitjans
Au Rora portarà el soul a la Biblioteca Municipal de Sant Fruitós amb el concert «Amb soul»
