L'exposició Retrospectiva Joan Soler es pot visitar des d'aquest dimarts fins al proper diumenge a la Sala Plana de l'Om, en horari de tarda.
La mostra forma part dels actes d'homenatge al cineasta manresà, que va morir el febrer del 2014. A més a més, dins els actes del Clam, se celebrarà la taula rodona L'obra d'en Joan Soler i el documental de valor social i es projectarà el documental Abandonatii el dissabte 6 de maig a les 7 de la tarda a la mateixa sala. L'Ajuntament de Manresa li concedeix la medalla pòstuma al mèrit cultural.
A l'exposició es podrà veure el Goya que va guanyar al millor documental curt per Los Niños del Nepal el 2004, així com un recull d'altres premis i distincions, cartells dels seus documentals, treballs i guions.
L'exposició sobre el cineasta manresà Joan Soler ja es pot visitar a la Plana de l'Om
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de maig de 2017 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages anuncia els guanyadors del seu primer concurs de músics
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages reivindica la pintora Coloma Medina amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Tast de Jocs tornarà a Manresa amb sis dies d'activitats i novetats
-
Cultura i Mitjans
La 40a edició de les Jornades Lacetània posen el focus en el consum conscient i la sostenibilitat
-
Cultura i Mitjans
Nature in English: una activitat educativa i divertida per aprendre anglès
-
Cultura i Mitjans
L'escola Ave Maria de Manresa va dedicar la setmana cultural a Antoni Gaudí
