L'hort dels cirerers
Una de les obres dirigides per l'actor Julio Manrique, que darrerament despunta en la seva carrera com a director, obrirà aquest cap de setmana, 26 i 27 de febrer (a les 22:15 h i a les 18 h, respectivament), el Toc de Teatre d'aquesta temporada. Ho farà amb "L'hort dels Cirerers" d'Anton P. Txèkhov, una comèdia brillant que gira a l'entorn d'una família d'origen rus amb problemes econòmics, però que no es preocupen per millorar la seva situació i evitar així la pèrdua de les seves propietats. Lopakhin proposa vendre la finca per salvar la hipoteca i convertir-la en una casa d'estiueig, però això faria desaparèixer tot el patrimoni i la casa familiar.
Txèkhov va mostrar que les persones no viuen grans tragèdies ni conversen al voltant de temes universals; els personatges transcorren per situacions aparentment vulgars, amagant la trama de problemes que viuen els personatges en realitat.
Les entrades es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per telèfon (938723636) i per internet (www.kursaal.cat). El preu és de 25 euros (20 €).
L'Hort dels cirerers d'Anton P. Txèkhov
Dissabte, 26 de febrer – 22:15 h
Diumenge, 27 de febrer – 18:00 h
Preu: 25€/ 20€
Direcció: Julio Manrique
Intèrprets: Mireia Aixalà, Gemma Brió, Cristina Genebat, Montse Guallar, Norbert Ibero, Norbert Martínez, Sandra Monclús, Ferran Rañé, Xavier Ricart, David Selvas, Enric Serra, Oriol Vila, Marc Aguilar i Eneko Rodríguez
L'hort dels cirerers explica la història en clau de comèdia d'una família d'origen rus amb problemes econòmics però que no es preocupen per millorar la seva situació i evitar així la pèrdua de les propietats. Lopakhin proposa vendre la finca per salvar la hipoteca i convertir-la en una casa d'estiueig, però això faria desaparèixer tot el patrimoni i la casa familiar. Txèkhov va mostrar que les persones no viuen grans tragèdies ni conversen al voltant de temes universals; els personatges transcorren per situacions aparentment vulgars, amagant la trama de problemes que viuen els personatges en realitat.
Per més informació de premsa a www.kursaal.cat i http://www.hortdelscirerers.com
«L'hort dels cirerers» de Txèkhov obrirà el Toc de Teatre
Cultura i Mitjans
Sota la direcció de Julio Marique, es podrà veure en doble funció dissabte i diumenge
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
24 de febrer de 2011 a
les 20:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellcir estrena amb èxit la primera Trobada de Cultura Popular del Moianès
-
Cultura i Mitjans
La Seu de Manresa restaura el retaule del Sant Esperit, una de les grans joies del gòtic català
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Sant Joan de Vilatorrada tanca amb milers de participants i un gran ambient
-
Cultura i Mitjans
El 7 de Tapes i 7 de Vins torna al Bosquet de Sant Fruitós amb gastronomia i vins de proximitat
-
Cultura i Mitjans
El Festival Test portarà 14 microespectacles a Artés, Avinyó i Gironella en la seva 11a edició
-
Cultura i Mitjans
La Coral Escriny culminarà la temporada amb una gira i dos concerts a Viena
