L'humor crític, fresc i àcid de Guillem Estadella serà el protagonista de l'espectacle de Festa Major d'enguany. El showman és conegut per la seva faceta radiofònica al programa Fricandó Matiner de Rac105, així com per les seves publicacions a les xarxes socials, des d'on emet tot tipus de monòlegs i paròdies.
A Cardona, Estadella presentarà el seu darrer monòleg, titulat ‘Estoy madurando'. Es tracta d'un espectacle —per a majors de 16 anys— a través del qual l'humorista ens explica la seva visió d'un món fet per adults i per a adults, un món on Estadella es troba en ple procés de maduració. Un xou ple de girs inesperats que conté altes dosis d'improvisació. L'espectacle tindrà lloc el 10 de setembre a les 19 hores a l'Auditori Valentí Fuster.
Les entrades es posaran a la venda aquest dijous 25 de juliol a un preu de 7 euros. Es poden adquirir a través del web entrades.cardonaturisme.cat i presencialment a l'Oficina de Turisme de Cardona (Avinguda del Rastrillo, s/n; 93 869 27 98).
L'humor crític de Guillem Estadella protagonitzarà l'espectacle de Festa Major a Cardona
Les entrades es posen a la venda aquest dijous a un preu de 7 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juliol de 2019 a les 19:07
Actualitzat el 24 de juliol de 2019 a les 19:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre inscripcions per al Mercat de Nadal amb casetes i pista de gel