L'humor crític, fresc i àcid de Guillem Estadella serà el protagonista de l'espectacle de Festa Major d'enguany. El showman és conegut per la seva faceta radiofònica al programa Fricandó Matiner de Rac105, així com per les seves publicacions a les xarxes socials, des d'on emet tot tipus de monòlegs i paròdies.
A Cardona, Estadella presentarà el seu darrer monòleg, titulat ‘Estoy madurando'. Es tracta d'un espectacle —per a majors de 16 anys— a través del qual l'humorista ens explica la seva visió d'un món fet per adults i per a adults, un món on Estadella es troba en ple procés de maduració. Un xou ple de girs inesperats que conté altes dosis d'improvisació. L'espectacle tindrà lloc el 10 de setembre a les 19 hores a l'Auditori Valentí Fuster.
Les entrades es posaran a la venda aquest dijous 25 de juliol a un preu de 7 euros. Es poden adquirir a través del web entrades.cardonaturisme.cat i presencialment a l'Oficina de Turisme de Cardona (Avinguda del Rastrillo, s/n; 93 869 27 98).
L'humor crític de Guillem Estadella protagonitzarà l'espectacle de Festa Major a Cardona
Les entrades es posen a la venda aquest dijous a un preu de 7 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2019 a
les 19:07
Actualitzat el
24 de juliol de 2019 a les
19:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages anuncia els guanyadors del seu primer concurs de músics
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages reivindica la pintora Coloma Medina amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Tast de Jocs tornarà a Manresa amb sis dies d'activitats i novetats
-
Cultura i Mitjans
La 40a edició de les Jornades Lacetània posen el focus en el consum conscient i la sostenibilitat
-
Cultura i Mitjans
Nature in English: una activitat educativa i divertida per aprendre anglès
-
Cultura i Mitjans
L'escola Ave Maria de Manresa va dedicar la setmana cultural a Antoni Gaudí
