Al web de Kursaal hi podreu veure els detalls de l'espectacle
Data de sorteig: divendres, 13 de maig.
Manresainfo i Kursaal sortegem entre els lectors del diari entrades dobles per a gaudir amb l'actuació de l'Orquestra filharmònica del Nord d'Alemanya que tindrà lloc a la sala gran del Teatre Kursaal el proper dissabte 14 de maig.
Participar en el sorteig de les entrades dobles és molt senzill. Només cal omplir el formulari següent amb les vostres dades, recordant que només s'admetrà una inscripció per persona.
[formulari]kursaal[/formulari]
Les dades que ens adreceu només seran utilitzades per qüestions estadístiques internes de Manresainfo i mai tindran un us comercial ni seran venudes o entregades a altri. El correu electrònic s'entrarà a la llista de distribució del butlletí de Manresainfo del que es pot cursar baixa amb facilitat. Es contactarà amb els premiats per telèfon o correu electrònic. El nom dels guanyadors es pot publicar al diari.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2011 a les 19:57
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa