L'Institut Sant Jordi celebra l'estrena dels mòduls de secundària

Publicat el 21 d’abril de 2013 a les 19:37
Festa de l'Institut escola de Sant Jordi. Foto: Jaume Vilà

 

Aquest diumenge s'ha fet la jornada d'inauguració i portes obertes de l'Institut Escola Sant Jordi de Navàs. Hi han assistit l'alcalde, representants dels partits polítics i del consistori, moltes famílies de l'escola, gent del poble, mestres i professors. La jornada s'ha desenvolupat tal com estava previst, amb el bon temps que ha acompanyat tots els actes.
 
Els alumnes de l'ESO hi han estat implicats en tot moment. Mentre uns acompanyaven els visitants a fer un recorregut pels mòduls, on hi havia un audiovisual del grup d'animació i un altre amb fotos dels alumnes fent diferents activitats, a part de diversos treballs exposats per totes les aules; els altres, fent de xanquers, rebien a la gent que anava entrant al pati.
 
Al pati hi havia exposat el mural dissanyat per Valentí Gubianas que a partir d'ara es penjarà a la paret d'un dels mòduls. Els assistents podien deixar les signatures que posteriorment es posaran darrera del mural, el seu nom també sortirà a la pàgina web de l'Institut Escola per fer-los constar com a esponsors. També hi havia una parada on es venia l'adhesiu amb l'anagrama del mural que a partir d'ara serà el distintiu de l'Institut escola Sant Jordi.
 
A les 12 els delegats d'ESO han procedit a fer el parlament d'inauguració i els delegats de primària han fet un castell amb caixes construint la frase "Les coses difícils s'aconsegueixen, les impossibles s'intenten". Seguidament l'orquestra de l'Escola municipal de música ha tocat un repertori de quatre peces musicals.
 
Finalment s'han continuat  visitant les aules fins les 2h del migdia, hora en què ha començat el dinar de germanor al pavelló de la pista Sant Jordi.