Amb la participació de diversos voluntaris, aquest divendres al vespre s'ha constituït la comissió promotora local de la campanya "Defensem l'Escola en Català" a Sant Joan de Vilatorrada. L'acte s'ha dut a terme a l'Espai Jove del Mas Sant Joan.
Els assistents s'han compromès a dur plecs per a signar als centres docents, tant entre els pares com al claustre de mestres, i també a l'ajuntament, atès que la regidora d'Ensenyament del municipi ha mostrat interès per la campanya.
A hores d'ara ja s'han constituït nou comissions promotores locals a la comarca del Bages: Súria, Callús, Cabrianes, Manresa, Monistrol de Montserrat, Navàs, Sant Fruitós de Bages, Moià i Sant Joan.
L'objectiu darrer de la campanya és aprovar una llei que estableixi que el català sigui l'única llengua vehicular i d'aprenentatge del sistema educatiu a Catalunya en tots els nivells, etapes i modalitats. Perquè aquesta proposició de llei tingui més força es vol presentar a debat acompanyada de més de 200.000 signatures.
Llesta la promotora de Defensem l'Escola en Català a Sant Joan
Cultura i Mitjans
L'objectiu darrer de la campanya és aprovar una llei que estableixi que el català sigui l'única llengua vehicular i d'aprenentatge
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
Societat Un fons voltor intenta desnonar una família de Manresa amb un menor a càrrec Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Súria diu adéu a la Biblioteca del carrer Tarragona amb emotivitat i il·lusió per la nova Califòrnia Pere Fontanals
-
Societat Mor als 71 anys Pius X. Cisa, impulsor de la Guia de Manresa i activista del sobiranisme local Pere Fontanals
-
Política El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano Pere Fontanals
Publicat el
23 de març de 2012 a
les 21:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cafè Trio arriba a les dues dècades de música amb entrades exhaurides a la sala petita del Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Documental del Mes projecta «Les culpables» aquest dijous a l'Espai Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal obre la programació de Gent Gran amb la comèdia «Els bojos del bisturí»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages programa tres concerts a la biblioteca amb el cicle «Amb veu pròpia»
-
Cultura i Mitjans
Castelladral programa cinc activitats a Navàs al voltant de la Lluna entre octubre i gener
-
Cultura i Mitjans
El Festival Joan Carles i Amat s'estrena amb un concert en homenatge a John Dowland
