Amb la participació de diversos voluntaris, aquest divendres al vespre s'ha constituït la comissió promotora local de la campanya "Defensem l'Escola en Català" a Sant Joan de Vilatorrada. L'acte s'ha dut a terme a l'Espai Jove del Mas Sant Joan.
Els assistents s'han compromès a dur plecs per a signar als centres docents, tant entre els pares com al claustre de mestres, i també a l'ajuntament, atès que la regidora d'Ensenyament del municipi ha mostrat interès per la campanya.
A hores d'ara ja s'han constituït nou comissions promotores locals a la comarca del Bages: Súria, Callús, Cabrianes, Manresa, Monistrol de Montserrat, Navàs, Sant Fruitós de Bages, Moià i Sant Joan.
L'objectiu darrer de la campanya és aprovar una llei que estableixi que el català sigui l'única llengua vehicular i d'aprenentatge del sistema educatiu a Catalunya en tots els nivells, etapes i modalitats. Perquè aquesta proposició de llei tingui més força es vol presentar a debat acompanyada de més de 200.000 signatures.
Llesta la promotora de Defensem l'Escola en Català a Sant Joan
L'objectiu darrer de la campanya és aprovar una llei que estableixi que el català sigui l'única llengua vehicular i d'aprenentatge
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de març de 2012 a les 21:12
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'actor i director Mario Gas repassarà la seva carrera al Pessics de Vida
-
Cultura i Mitjans Josep Maria Mata-Perelló rep la Creu de Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Es posen a la venda les entrades de set propostes de la 28a Fira Mediterrània
-
Cultura i Mitjans Els gegants Hereu i Pubilla de Manresa apadrinaran els nous gegants Seny i Rauxa
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques