Llorenç Juanola. Foto: Catpress
Fira Manresa ha tornat a confiar en el comerciant Llorenç Juanola per liderar la propera edició d'ExpoBages, amb l'objectiu de donar continuitat a les millores que s'han introduït en el decurs de les darreres edicions. La mostra, que ha aguantat força bé les sotragades de la crisi econòmica, se celebrarà del 27 al 29 de maig al Palau Firal de Manresa.
Aquesta serà la quarta edició que Llorenç Juanola presideix ExpoBages, una fira que coneix perfectament des dels principis, atès que el seu establiment familiar esdevé un dels més fidels i actius a aquest certamen. Juanola, que és una persona molt activa socialment, és integrant del comitè executiu de la Cambra de Comerç de Manresa.
La comissió organitzadora, que ja ha fet les primeres reunions de treball, vol articular noves propostes per aconseguir mantenir una ExpoBages vital i amb la complicitat de col·lectius empresarials de molt pes com el Grup Automoció de Manresa que aplega la immensa majoria de firmes d'automoció i que, en motiu del certamen, ofereix interessant promocions.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de desembre de 2010 a les 19:30
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri