Aquest dissabte 30 d'abril, l'oficina de turisme organitza una visita guiada dins la campanya de primavera a la Casa de la Culla!
Es tracta de gaudir de la història del mas medieval de la Culla acabant la visita amb un tast de vins de la D.O. Pla del Bages.
Hora: 11h
Punt d'inici: Casa de la Culla
Preu: 3.5 € adults, 2.5 € nens de 8-12 anys, membres de la XATIC i d'Althaia. Menors de 8 anys gratuït.
La visita inclou descomptes en restaurants, una entrada al Museu Comarcal i un obsequi de la oficina de turisme.
Més informació i reserves al 93 878 40 90 o per e-mail a turisme@ajmanresa.cat. Places limitades, visita amb reserva prèvia.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’abril de 2011 a les 18:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Comas-Arnal, Guillamon i Soldado, finalistes del XXVI Premi Joaquim Amat-Piniella 2026
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou el Mil·lenari amb un gran acte litúrgic a la basílica
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
La falta d'espai i de relleu manté aturat el Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jordi Serra Morales serà el gerent de la nova societat municipal de turisme, museus i fires
