Aquest dissabte al vespre Castelladral va ser un espectacular escenari del tast d'òpera que tancava la primera edició de Ad LIBitum que es va iniciar la setmana passada amb amb un concert de guitarra clàssica.
Unes 85 persones van assistir al tast, on es va poder gaudir del sopar degustació de la cuina del xef Quim Miró (cuina honesta) maridat amb els vins del celler Oller del Mas i Abadal, i amb el tast d'òpera conduït per Virginia Perramón, fundadora del projecte cultural i gastronòmic Logos Berguedà, i interpretat per Carles Pachón, Maria Genís, Araceli Esquerra i Elisenda Martí. Durant el concert es va poder escoltar àries del Barber de Sevilla i de les noces de figaro. Es va concloure amb el brindis de la Traviata, que va ser molt aplaudit pel públic assistent. Així durant aquest dos caps de setmana hauran visitat l'antic cap de municipi de Navàs unes 130 persones per gaudir d'un encontre cultural que es vol repetir cada any.
L'Associació de Veïns i amics de Castelladral i l'Alberg de Castelladral, organitzadors de l'esdeveniment fan una valoració molt positiva d'aquesta primera edició, volen agrair públicament la participació de tots i totes els seus protagonistes, músics, cantants, a les institucions que els han donat suport, com el Consell Comarcal i el Geoparc de la Catalunya Central, i molt especialment a Moisès Boixadera i a l'entitat de teatre de l'Ametlla de Merola i a Virgínia Perramón responsable de Logos Berguedà per la seva implicació en la organització de l'esdeveniment.
ARA A PORTADA
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
Publicat el
18 de juliol de 2016 a
les 20:08
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Moià afronta el cap de setmana gran de la Festa Major amb Els Catarres i cultura popular
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà una actuació de folklore polonès en les 54es Jornades Internacionals
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden consultar els guanyadors per veure la Festa Major de Manresa des dels balcons
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
