L'Orfeó Manresa obrirà les seves portes a totes aquelles persones que vulguin compartir amb ells l'emoció i el benestar de la música i el cant coral. Per aquest motiu, presenten la nova proposta de l'Orfeó Manresa, que porta per nom Descobrint la música.
Escoltar música no és fàcil. A escoltar música se n'aprèn escoltant música. Però si aquesta escolta és acompanyada d'unes nocions sobre l'autor, l'obra, l'època i el context en què fou creada, aquesta escolta esdevé molt més plaent i significativa. L'Orfeó Manresa vol proporcionar eines als oients d'un concert per tal que la vivència d'assistir a un esdeveniment musical en viu esdevingui inoblidable.
La primera edició de Descobrint la música està dedicada a la novena simfonia de Beethoven, que es podrà escoltar al Kursaal el proper 20 de setembre. L'Orfeó Manresà oferirà tres sessions parlant d'aquesta obra: dues abans del concert, els dijous 10 i 17 de setembre, per contextualitzar l'autor i la seva obra i fer una audició guiada de la simfonia, i la tercera el dia 21 de setembre, per fer una valoració conjunta del concert.
Aquesta primera edició de Descobrint la música és gratuïta, es farà per videoconferència i anirà a càrrec de Rosa Maria Ortega, persona amb gran formació i experiència musical, i ànima d'aquest projecte.
Qui vulgui participar en aquesta experiència s'ha d'inscriure enviant un mail a orfeo@orfeomanresa.com i ha de comprar l'entrada per al concert del Kursaal. Els socis de l'Orfeó tenen l'entrada a preu reduït.
L'Orfeó Manresà crea «Descobrint la música» per acompanyar l'oient durant els concerts
La primera edició està dedicada a la novena simfonia de Beethoven, que es podrà escoltar al Kursaal el proper 20 de setembre
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
08 de setembre de 2020 a
les 10:16
Actualitzat el
08 de setembre de 2020 a les
19:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La manresana Aina López Pla, convidada al concert de Pepe Rivero i la Girona Jazz Project Big Band
-
Cultura i Mitjans
El 18è Torneig Carcassonne de la Llum reuneix 40 participants a Manresa
-
Cultura i Mitjans
L'Espai 7 de Manresa presenta «Refugis», una mostra sobre protecció i creació col·lectiva
-
Cultura i Mitjans
El director manresà David Victori tornarà a casa per presentar el seu darrer èxit «Cortafuego»
-
Cultura i Mitjans
El Most Festival es posa en ruta amb projeccions a Navàs, Artés i Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans
Premi Plata als Mossos i Plàtan a l'ATM als Premis Batec 2024
