L'Orfeó Manresa obrirà les seves portes a totes aquelles persones que vulguin compartir amb ells l'emoció i el benestar de la música i el cant coral. Per aquest motiu, presenten la nova proposta de l'Orfeó Manresa, que porta per nom Descobrint la música.
Escoltar música no és fàcil. A escoltar música se n'aprèn escoltant música. Però si aquesta escolta és acompanyada d'unes nocions sobre l'autor, l'obra, l'època i el context en què fou creada, aquesta escolta esdevé molt més plaent i significativa. L'Orfeó Manresa vol proporcionar eines als oients d'un concert per tal que la vivència d'assistir a un esdeveniment musical en viu esdevingui inoblidable.
La primera edició de Descobrint la música està dedicada a la novena simfonia de Beethoven, que es podrà escoltar al Kursaal el proper 20 de setembre. L'Orfeó Manresà oferirà tres sessions parlant d'aquesta obra: dues abans del concert, els dijous 10 i 17 de setembre, per contextualitzar l'autor i la seva obra i fer una audició guiada de la simfonia, i la tercera el dia 21 de setembre, per fer una valoració conjunta del concert.
Aquesta primera edició de Descobrint la música és gratuïta, es farà per videoconferència i anirà a càrrec de Rosa Maria Ortega, persona amb gran formació i experiència musical, i ànima d'aquest projecte.
Qui vulgui participar en aquesta experiència s'ha d'inscriure enviant un mail a orfeo@orfeomanresa.com i ha de comprar l'entrada per al concert del Kursaal. Els socis de l'Orfeó tenen l'entrada a preu reduït.
L'Orfeó Manresà crea «Descobrint la música» per acompanyar l'oient durant els concerts
La primera edició està dedicada a la novena simfonia de Beethoven, que es podrà escoltar al Kursaal el proper 20 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2020 a
les 10:16
Actualitzat el
08 de setembre de 2020 a les
19:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal suma 53 adhesions a la campanya per reforçar el català al comerç
-
Cultura i Mitjans
Les biblioteques impulsen un taller per recuperar la memòria de la Manresa d'abans
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
