Love of Lerbian en una imatge d'arxiu. Foto: Wikimedia Commons
El proper dijous 4 de novembre a partir de les 10 de la nit. Cita obligada per als incondicionals de la banda que oferiran els temes del seu últim disc a la sala Silenci.
Love of Lesbian va començar a tocar a la capital catalana l'any 1998 i després de presentar-se a diferents concursos, Robert Smith (The Cure) els va escollir coma teloners de la seva gira. Això va representar un gran impuls en carrera del grup que 11 anys després continua amb força als escenaris.
"1999" és el disc que ens porta a Silenci, el tercer en castellà. Recordem que els tres primers discs del grup van ser en anglès. "1999" està plantejat com una pel·lícula, ens narra l'amor i els desamor d'una parella, Marina i Carles i tot el seu procés, durant un any de relació. El llibret del Cd ens va guiant, tan argumental com visualment per les localitzacions on succeeix la trama.
Entrades a la venda
Les entrades anticipades per veure els Love of Lesbian es poden adquirir al preu de 15 euros a Silenci – www.silencimanresa.com, a les oficines de Silenci Manresa de 9h a 15h, a www.entradas.heineken.es; www.entradas.com; www.ticketmaster.es i al Teatre Kursaal de Manresa. El mateix dia de concert tindran un preu de 20 euros. És el segon concert que Silenci ofereix després del gran èxit de públic de La Unión. I per al proper 18 de novembre està programat el concert de Cesk Freixes i Mishima.
Love of lesbian amb «1999» actuarà a Silenci dijous
És el segon concert del cicle de concerts que ofereix la Sala els dijous
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 03 de novembre de 2010 a les 23:42
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives