El Convent de Sant Francesc acollirà aquest diumenge a la tarda el primer concert de l'edició d'enguany del Cicle Convent, amb Manel Camp i La flor romanial. Les entrades estan disponibles a Codetickets i a l'Ajuntament de Santpedor.
La flor romanial és una cantata a partir d'una rondalla mallorquina, amb text adaptat d'Aina Dols i música de Manel Camp. Seguint amb el recorregut del músic manresà, on l'educació i la cultura en son una constant, en aquest concert l'acompanyaran els cors de l'Escola Municipal de Música de Santpedor i l'Escola Ireneu Segarra de Mallorca, amb instrumentistes de l'Escola l'Esclat, l'Escola de Música d'Artés i l'Escola de Música de Santpedor. Un narrador excepcional com Joan Crosas, molt vinculat al Bages, i amb Enric Llort com a director d'escena posaran la cirereta del pastís a una proposta musical singular i atrevida, dins la gira-projecte De Minorisa a Carst.
El regidor de cultura, Agustí Comas, assegura que "Santpedor continua apostant per la cultura, ara sense restriccions, i cal reivindicar que el Convent ha seguit viu tot aquest temps i és un espai de referència al Bages".
El Cicle Convent, que té per objectiu difondre la música al territori en un escenari inigualable, vol posicionar el Convent de Sant Francesc com un espai de referència al Bages. Enguany, a banda del concert amb Manel Camp, el diumenge 22 de maig hi ha programat un concert amb Barcelona Rock Strings, un quintet de corda amb arranjaments propis per reviure l'època daurada del rock interpretada amb instruments clàssics.
[noticia]103139[/noticia]
Manel Camp encetarà diumenge una nova edició del Cicle Convent de Santpedor
Interpretarà "La flor romanial", una cantata a partir d'una rondalla mallorquina, amb text adaptat d'Aina Dols
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de maig de 2022 a
les 22:37
Actualitzat el
05 de maig de 2022 a les
22:48
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El portal Trencadís publica els dietaris històrics de la Biblioteca de Súria
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Sant Fruitós obre portes per celebrar el Dia Mundial de la Ràdio
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat recupera la història dels escoltes Cardenal Lluch i del Carme
-
Cultura i Mitjans
Anna Crespo signarà la proposta artística de la 14a Encesa a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Dia Mundial de la Ràdio de Catalunya Ràdio acabarà a Manresa
