Sant Joan de Vilatorrada viurà un programa institucional de la Diada de l'Onze de Setembre musical. L'acte tindrà lloc el mateix dia 11, a partir de 2/4 de 8 del vespre a la plaça Major, amb la lectura del manifest i un concert d'havaneres a càrrec del grup Borinquen. En cas de pluja, l'acte es durà a terme a la Sala de Cultura Cal Gallifa.
L'aforament serà limitat i cal fer la inscripció prèvia trucant al 93 876 42 40 o enviant un correu electrònic a sjvt.serveipersones@santjoanvilatorrada.cat.
[h3]ERC no serà present a l'acte[/h3]
El govern municipal de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada ha convidat a l'acte als representants dels grups de l'oposició. En aquest sentit, ERC ha anunciat que no participarà en l'acte per la desvinculació del govern del moviment sobiranista.
Els republicans han recordat que el govern municipal, format per Alternativa per Sant Joan i el PSC, va donar de baixa el municipi de l'AMI només prendre l'alcaldia, ha incomplert una moció aprovada en ple per restituir el llaç groc a la façana de l'Ajuntament, ha eliminat una partida del pressupost per al suport a la llengua i la cultura catalanes, algun dels seus membres han comparat l'independentisme amb el nazisme, va retirar estelades dels carrers durant la campanya electoral sense esperar la resolució de la JEZ, i, finalment, l'alcalde va incomplir la promesa que havia fet respecte de la plaça 1 d'Octubre.
Manifest i havaneres en els actes de la Diada a Sant Joan de Vilatorrada
El grup municipal d'ERC no anirà a l'acte institucional per la desvinculació del govern del moviment sobiranista
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 08 de setembre de 2021 a les 22:01
Actualitzat el 08 de setembre de 2021 a les 22:06
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures