El Mercat del Puigmercadal va celebrar el divendres l'acte d'estrena de l'exposició fotogràfica Visions del Centre Històric, una mostra fotogràfica d'Eva Bozzo, Genís Sáez i Joan Orriols, tres artistes vinculats al món de la imatge que, de forma professional o aficionada, han fixat la seva mirada íntima i personal dels carrers i espais que formen part del Centre Històric de Manresa.
L'acte d'estrena es va fer amb la presència de la regidora el Centre Històric, Claudina Relat; la regidora d'Indústria, Comerç i Activitats, Núria Masgrau, i dos dels artistes, Joan Orriols i Genís Sáez.
L'exposició, situada a la zona de degustació del mercat, es podrà gaudir en horari d'obertura del mercat municipal: de dilluns a dijous de 8 del matí a 2 del migdia; divendres de 8 del matí a 8 del vespre; i dissabte, de 8 del matí a 3 del migdia.
Aquest és el segon any que s'ofereix una proposta cultural en aquest espai expositiu de l'equipament comercial d'alimentació. El projecte va néixer l'any passat, impulsat per la regidoria del Centre Històric, amb la voluntat d'oferir més incentius, en aquest cas culturals, tant a la clientela del mercat com a la ciutadania de Manresa.
L'exposició de 2020 es va dedicar al projecte de La Canal, un espai obert, de trobada, d'intercanvi i de suport mutu situat a la Baixada dels Drets.
Manresa estrena «Visions del Centre Històric» al Mercat de Puigmercadal
La mostra, presenta una mirada renovada sobre les realitats d'aquesta zona de la ciutat, a càrrec dels artistes Eva Bozzo, Genís Sáez i Joan Orriols
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2021 a les 22:22
Actualitzat el 05 de desembre de 2021 a les 23:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Albert Guinovart estrena una nova «Salve» composta per a l'Escolania de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica un nou web sobre l'exili a l'URSS de Montserrat Planas i la seva filla
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
