Amb motiu dels 100 anys del naixement de Manuel de Pedrolo, el professor i escriptor manresà Lluís Calderer oferirà demà dimecres, 5 de setembre a les 19.30 h a l'Espai Òmnium de Manresa una xerrada introductòria a l'univers de l'escriptor de l'Aranyó i que servirà per contextualitzar el concert-espectacle que oferirà el cantautor Cesk Freixas a la sala petita del teatre Kursaal.
El concert serà aquest divendres, 7 de setembre a les 21h, i el cantautor de Sant Pere de Riudebitlles estarà acompanyat del guitarrista Víctor Nin i de la il·lustradora Marta Bellvehí (que dibuixarà en directe). L'espectacle també comptarà amb la col·laboració de membres de la companyia Cia Paranys (Roser Rojas, Montse Mas i Jaume Carné).
Cesk Freixas, que també ha publicat dos llibres inspirats, entre altres autors, en l'escriptor de la Segarra, vincularà les seves cançons amb la literatura i l'ideari polític de Pedrolo, en un espectacle concert de format únic i inèdit.
Les entrades per veure l'homenatge de Cesk Freixas al Kursaal tenen un preu de 12€ (10€ amb el carnet Galliner, majors de 65 anys i amb Carnet de Música) i de 6 euros per als menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Manresa recordarà Pedrolo amb una xerrada de Calderer i un concert de Cesk Freixas
Amb motiu del centenari del seu naixement, dimecres es farà la xerrada i divendres el concert
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2018 a les 10:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els altars amagats de Manresa: on són les capelles i capelletes que han sobreviscut al pas del temps
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures
-
Cultura i Mitjans La Coral Escriny emociona amb tango litúrgic i música argentina contemporània
-
Cultura i Mitjans Els ajuntaments del Bages i el Consell Comarcal reclamen més finançament per a les escoles municipals de música
-
Cultura i Mitjans L'Escola de Música de Santpedor emociona amb un musical multitudinari per celebrar els 35 anys