Amb motiu dels 100 anys del naixement de Manuel de Pedrolo, el professor i escriptor manresà Lluís Calderer oferirà demà dimecres, 5 de setembre a les 19.30 h a l'Espai Òmnium de Manresa una xerrada introductòria a l'univers de l'escriptor de l'Aranyó i que servirà per contextualitzar el concert-espectacle que oferirà el cantautor Cesk Freixas a la sala petita del teatre Kursaal.
El concert serà aquest divendres, 7 de setembre a les 21h, i el cantautor de Sant Pere de Riudebitlles estarà acompanyat del guitarrista Víctor Nin i de la il·lustradora Marta Bellvehí (que dibuixarà en directe). L'espectacle també comptarà amb la col·laboració de membres de la companyia Cia Paranys (Roser Rojas, Montse Mas i Jaume Carné).
Cesk Freixas, que també ha publicat dos llibres inspirats, entre altres autors, en l'escriptor de la Segarra, vincularà les seves cançons amb la literatura i l'ideari polític de Pedrolo, en un espectacle concert de format únic i inèdit.
Les entrades per veure l'homenatge de Cesk Freixas al Kursaal tenen un preu de 12€ (10€ amb el carnet Galliner, majors de 65 anys i amb Carnet de Música) i de 6 euros per als menors de 25 anys) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet.
Manresa recordarà Pedrolo amb una xerrada de Calderer i un concert de Cesk Freixas
Amb motiu del centenari del seu naixement, dimecres es farà la xerrada i divendres el concert
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
-
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país Redacció
-
Publicat el
04 de setembre de 2018 a
les 10:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Manresa immortalitza Mercè Angla i Jaume Casacuberta en el nomenclàtor de la ciutat
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
