No hi ha estiu sense festivals i no hi ha Festival Flames sense festa de presentació. El pròxim divendres 27 de maig, el reconegut artista Manu Chao donarà el tret de sortida al cicle musical, amb un concert especial que es durà a terme a la Sala Stroika. En acústic i sota el nom d'El Chapulín Solo, el compositor repassarà tots els seus èxits d'abans i d'ara, partint sempre d'una base i necessitat comú: l'alegria, la lluita i el compromís. Donant-li suport a l'escenari, hi seran Lucky Luciano a la guitarra i Miguel Rumbao a la percussió.
Un concert que s'alça com una de les poques oportunitats de veure el compositor en una sala i en un format més íntim. Les entrades pel concert ja hi estan disponibles. Tenen un preu de 20 euros i es poden adquirir en aquest enllaç. També es pot adquirir l'entrada pel concert de Manu Chao i un abonament per al festival a un preu de 55 euros.
Organitzat per l'Ajuntament de Manresa i la Casa de la Música de Manresa, el Festival Flames és hereu del Festival Vibra, nascut el 2020, en plena pandèmia, com una aposta per reivindicar la cultura i donar suport a un sector que, amb l'arribada de la Covid-19, estava passant moments crítics.
El Flames se celebrarà al Palau Firal i, un any més, tornarà a comptar amb un cartell de luxe. El dijous 23 de juny, pujaran a l'escenari Lal'ba, Smoking Souls, Los Chikos del Maíz, Lágrimas de Sangre i JazzWoman. Un dia després, el divendres 24 de juny, es podrà gaudir dels incombustibles directes de Lil Russia, Xavi Sarrià, ZOO, Auxili, El Pony Pisador i Tropical Galaxia.
Manu Chao presentarà «El Chapulín Solo» com a tret de sortida del Festival Flames de Manresa
El pròxim 27 de maig, el reconegut artista actuarà a la festa de presentació del festival, que tindrà lloc a la Sala Stroika
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
-
Plans La Factoria de Dansa de Terrassa portarà divendres al Kursaal el ballet «Carmina Burana» Redacció
Publicat el 17 de maig de 2022 a les 19:00
Actualitzat el 17 de maig de 2022 a les 19:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre
-
Cultura i Mitjans Una experimentació explora la condició d'«escut còsmic» de la Muntanya de Sal de Cardona