No hi ha estiu sense festivals i no hi ha Festival Flames sense festa de presentació. El pròxim divendres 27 de maig, el reconegut artista Manu Chao donarà el tret de sortida al cicle musical, amb un concert especial que es durà a terme a la Sala Stroika. En acústic i sota el nom d'El Chapulín Solo, el compositor repassarà tots els seus èxits d'abans i d'ara, partint sempre d'una base i necessitat comú: l'alegria, la lluita i el compromís. Donant-li suport a l'escenari, hi seran Lucky Luciano a la guitarra i Miguel Rumbao a la percussió.
Un concert que s'alça com una de les poques oportunitats de veure el compositor en una sala i en un format més íntim. Les entrades pel concert ja hi estan disponibles. Tenen un preu de 20 euros i es poden adquirir en aquest enllaç. També es pot adquirir l'entrada pel concert de Manu Chao i un abonament per al festival a un preu de 55 euros.
Organitzat per l'Ajuntament de Manresa i la Casa de la Música de Manresa, el Festival Flames és hereu del Festival Vibra, nascut el 2020, en plena pandèmia, com una aposta per reivindicar la cultura i donar suport a un sector que, amb l'arribada de la Covid-19, estava passant moments crítics.
El Flames se celebrarà al Palau Firal i, un any més, tornarà a comptar amb un cartell de luxe. El dijous 23 de juny, pujaran a l'escenari Lal'ba, Smoking Souls, Los Chikos del Maíz, Lágrimas de Sangre i JazzWoman. Un dia després, el divendres 24 de juny, es podrà gaudir dels incombustibles directes de Lil Russia, Xavi Sarrià, ZOO, Auxili, El Pony Pisador i Tropical Galaxia.
Manu Chao presentarà «El Chapulín Solo» com a tret de sortida del Festival Flames de Manresa
Cultura i Mitjans
El pròxim 27 de maig, el reconegut artista actuarà a la festa de presentació del festival, que tindrà lloc a la Sala Stroika
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
17 de maig de 2022 a
les 19:00
Actualitzat el
17 de maig de 2022 a les
19:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Cugat del Racó celebrarà dissabte la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Castelltallat es prepara per viure un eclipsi solar històric amb un ampli programa astronòmic
-
Cultura i Mitjans
Maria del Mar Bonet tancarà dissabte la tercera edició de Les Nits de la Duquessa de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Santpedor celebrarà la Festa de Santa Anna amb el Club de Tennis com a nou abanderat
-
Cultura i Mitjans
Monistrol de Montserrat entra als dies centrals d'una Festa Major plena de música i tradició
-
Cultura i Mitjans
El Festival Camins neix gran: un èxit inèdit que corona el nou estiu musical de Manresa
