Aquest dijous 11 de novembre, a la Biblioteca Cal Gallifa l'escriptora joanenca Mar Pavón explicarà contes a tots els infants a partir dels 5 anys.
Mar Pavón, a banda d'escriure contes i poesies per als infants, les comparteix en directe per a veure les reaccions i emocions dels infants vers les seves creacions.
És per això que la podran veure aquest dijous a la Biblioteca a les 6 de la tarda, explicarà "Deixeu-me que us vingui amb històries!".
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de novembre de 2010 a les 17:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa