Aquest dijous 11 de novembre, a la Biblioteca Cal Gallifa l'escriptora joanenca Mar Pavón explicarà contes a tots els infants a partir dels 5 anys.
Mar Pavón, a banda d'escriure contes i poesies per als infants, les comparteix en directe per a veure les reaccions i emocions dels infants vers les seves creacions.
És per això que la podran veure aquest dijous a la Biblioteca a les 6 de la tarda, explicarà "Deixeu-me que us vingui amb històries!".
ARA A PORTADA
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Societat «Qui mata una persona, mata tota la humanitat»: la mesquita Al Fath clama contra el crim de Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
-
Societat L'últim adeu a Carles Vilajosana omple de dol i emoció el tanatori de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Vilajosana va ser mort després d'intentar separar una baralla de menors al final del Correfoc Pere Fontanals
Publicat el
10 de novembre de 2010 a
les 17:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Santpedor commemorarà la Diada amb una xerrada sobre el català i l'ofrena floral
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós dedicarà la caminada de setembre a descobrir el patrimoni de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
Castellbell commemora l'Any Gaudí amb una visita a la Sagrada Família de la Bauma
-
Cultura i Mitjans
«Plaer culpable», una comèdia sobre els secrets sexuals d'una parella, arriba diumenge al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Ajornada l'estrena de «Temps mort a les golfes» prevista aquest cap de setmana al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Festivalet de Circ torna a l'Anònima amb tres dies d'espectacles gratuïts
