Aquest dijous 11 de novembre, a la Biblioteca Cal Gallifa l'escriptora joanenca Mar Pavón explicarà contes a tots els infants a partir dels 5 anys.
Mar Pavón, a banda d'escriure contes i poesies per als infants, les comparteix en directe per a veure les reaccions i emocions dels infants vers les seves creacions.
És per això que la podran veure aquest dijous a la Biblioteca a les 6 de la tarda, explicarà "Deixeu-me que us vingui amb històries!".
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 10 de novembre de 2010 a les 17:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys