Arribada dels nens i nenes a l'església abans de la benedicció dels panellets. Foto: Pere Sánchez
Marganell ha viscut aquest cap de setmana la seva festa del Panellet. El bon temps ha acompanyat i la gent ha pogut gaudir dels actes que s'han fet tant dissabte com diumenge.
La festa va començar el dissabte amb una caminada popular que és va iniciar a bon matí; al migdia hi va haver la 12a Arrossada Popular i a la tarda animació infantil a càrrec del grup Sapastre; en acabar hi va haver xocolatada pels menuts i acompanyants.
El diumenge al matí es va obrir la 10a edició de la Fira de productes artesanals que ha aplegat una desena de parades variades i les puntaires del casal del pensionista de Castellbell i el Vilar que han mostrat als visitants les seves puntes de coixí.
Seguidament s'ha donat l'arribada dels nens i nenes en carrossa davant de l'església del poble per a beneir els panellets. El mossèn Bernat de l'església de Sant Pere de Monistrol de Montserrat ha oficiat la missa solemne i hi ha hagut la part final de la festa que ha consistit el ball de la Coca, el repartiment del típic panellet i les sardanes a càrrec de la cobla Ciutat de Berga.
Marganell celebra la seva Festa del Panellet
La població montserratina ha viscut tot un cap de setmana de festa
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2011 a
les 20:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa commemorarà els 80 anys de Xesco Boix amb una exposició i un concert
-
Cultura i Mitjans
Marc Balaguer pujarà al Kursaal amb «Jump», un viatge íntim entre èxit i fracàs
-
Cultura i Mitjans
La manresana Aina López Pla, convidada al concert de Pepe Rivero i la Girona Jazz Project Big Band
-
Cultura i Mitjans
El 18è Torneig Carcassonne de la Llum reuneix 40 participants a Manresa
-
Cultura i Mitjans
L'Espai 7 de Manresa presenta «Refugis», una mostra sobre protecció i creació col·lectiva
-
Cultura i Mitjans
El director manresà David Victori tornarà a casa per presentar el seu darrer èxit «Cortafuego»
