Arribada dels nens i nenes a l'església abans de la benedicció dels panellets. Foto: Pere Sánchez
Marganell ha viscut aquest cap de setmana la seva festa del Panellet. El bon temps ha acompanyat i la gent ha pogut gaudir dels actes que s'han fet tant dissabte com diumenge.
La festa va començar el dissabte amb una caminada popular que és va iniciar a bon matí; al migdia hi va haver la 12a Arrossada Popular i a la tarda animació infantil a càrrec del grup Sapastre; en acabar hi va haver xocolatada pels menuts i acompanyants.
El diumenge al matí es va obrir la 10a edició de la Fira de productes artesanals que ha aplegat una desena de parades variades i les puntaires del casal del pensionista de Castellbell i el Vilar que han mostrat als visitants les seves puntes de coixí.
Seguidament s'ha donat l'arribada dels nens i nenes en carrossa davant de l'església del poble per a beneir els panellets. El mossèn Bernat de l'església de Sant Pere de Monistrol de Montserrat ha oficiat la missa solemne i hi ha hagut la part final de la festa que ha consistit el ball de la Coca, el repartiment del típic panellet i les sardanes a càrrec de la cobla Ciutat de Berga.
Marganell celebra la seva Festa del Panellet
La població montserratina ha viscut tot un cap de setmana de festa
ARA A PORTADA
-
Vaga massiva de mestres al Bages amb talls a la C-55 i protesta als Serveis d'Educació Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Publicat el
08 de maig de 2011 a
les 20:37
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat recupera la història dels escoltes Cardenal Lluch i del Carme
-
Cultura i Mitjans
Anna Crespo signarà la proposta artística de la 14a Encesa a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Dia Mundial de la Ràdio de Catalunya Ràdio acabarà a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal suma 53 adhesions a la campanya per reforçar el català al comerç
-
Cultura i Mitjans
Les biblioteques impulsen un taller per recuperar la memòria de la Manresa d'abans
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
