Dijous va donar inici la Festa Major de Marganell amb un sopar de carmanyola i amb l'original selecció de Mr. Cuixes i Mss. Biceps. Tot seguit, el grup 4 CAT va oferir un concert amb música ambientada en els 80. La nit va finalitzat amb una acampada al camp de futbol.
Dissabte va ser el torn del Torneig de futbol familiar 4x4 i ja al vespre la celebració del Sopar de Festa Major servit per la Masia Restaurant el Casot. La nit va acabar amb la música de Remeber Music Show.
L'activitat ha continuat aquest diumenge al matí amb la Caminada popular, i a la tarda, a partir de 2/4 de 4, al camp de futbol serà el torn dels Jocs tradicionals. El sopar de diumenge es farà a base de sardines. Serà a les 9 a la plaça de l'Església, i posteriorment hi hauran havaneres amb el grup Crema catalana.
La missa de l'11 de setembre se celebrarà la missa a l'església de Sant Esteve a partir de les 12 del migdia i tot seguit hi haurà un pica-pica a l'hort del rector.
El programa de Festa Major finalitzarà el dia 17 de setembre a la 1 a la Sala polivalent, amb el Dinar de la gent gran de Marganell. El dinar estarà elaborat pel Nou Cafè de Marganell. Després hi haurà espectacle. El dinar és gratuït per a tot aquell veí del municipi de més de 65 anys.
Marganell viu de ple la seva Festa Major
Els actes van iniciar-se aquest divendres i s'allargaran fins al 17 de setembre
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2023 a les 12:38
Actualitzat el 10 de setembre de 2023 a les 12:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa prepara una gran fira per impulsar la literatura infantil i juvenil
-
Cultura i Mitjans
Comas-Arnal, Guillamon i Soldado, finalistes del XXVI Premi Joaquim Amat-Piniella 2026
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou el Mil·lenari amb un gran acte litúrgic a la basílica
-
Cultura i Mitjans
Montserrat clou la celebració del mil·lenari amb un balanç de 1.300 activitats i més de 600.000 visitants
-
Cultura i Mitjans
La falta d'espai i de relleu manté aturat el Pessebre Vivent del Pont Llarg de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Jordi Serra Morales serà el gerent de la nova societat municipal de turisme, museus i fires
